;
coinex

جزئیات تازه‌ای از مشخصات و قیمت گوشی پرچمدار ویوو نکس فاش شد

اطلاعاتی از برچسب قیمتی گوشی‌های ویوو نکس مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون 845 و 710 منتشر شد؛ گفته می‌شود این دو مدل با نام‌های ویوو نکس (Vivo NEX) و ویوو نکس اس (Vivo NEX S) رونمایی می‌شوند.

کمپانی ویوو اعلام کرده است که گوشی‌هایی را با نام NEX در تاریخ 22 خرداد (12 ژوئن) رونمایی می‌کند. گزارش‌ها و اخبار زیادی پیرامون مشخصات این گوشی‌های ویوو منتشر شده که بسیاری از جزئیات آنها را فاش کرده است. مشخصاتی که اخیرا فاش شده، از عرضه‌ی گوشی ویوو نکس در دو مدل مجهز به سیستم روی تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون 845 و اسنپدراگون 710 خبر می‌دهند. جزئیات تازه‌ای که احتمالا برچسب قیمتی این گوشی‌ها را فاش می‌کند، در وب‌سایت چینی ویبو منتشر شده‌اند.


بیشتر بخوانید: تصاویر و جزییات فنی کامل گوشی‌های Vivo NEX و Vivo NEX S


اینطور که از شواهد پیداست، گوشی هوشمند ویوو نکس با تراشه‌ی اسنپدراگون 710، با قیمت اولیه‌ی 3798 یوان (592 دلار) به فروش خواهد رسید. این در حالیست که مدل رده‌بالاتر مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون 845، با قیمت 4498 یوان، معادل تقریبی 702 دلار عرضه خواهد شد. این مدل رده‌بالاتر با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. این احتمال وجود دارد که قیمت‌های جدید، چندان دقیق نباشند؛ اما با توجه به مشخصات گوشی‌های جدید ویوو نکس ، نمی‌توان آنها را غیرواقعی و دور از انتظار دانست. در حقیقت، با توجه به مشخصات رده‌بالایی که دارند، احتمالا به‌سرعت فروخته خواهند شد.

مشخصات گوشی پرچمدار ویوو نکس

آخرین گزارش‌ها حاکی از آن هستند که مدل رده‌بالای این گوشی با رم 8 گیگابایتی، احتمالا با نام ویوو نکس اس رونمایی می‌شود که در یک نسخه‌ی مجهز به حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه می‌شود. هر دو گوشی جدید ویوو از صفحه نمایش بزرگ 5.59 اینچی برخوردار شده و با رزولوشن 2316 در 1080 همراه هستند. این گوشی‌ها به باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز خواهند شد. ویوو نکس از ماژول دوربین دوگانه در پنل پشتی خود بهره می‌برد که از ترکیب دو لنز 12 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است. گفته می‌شود که مدل نکس اس از اسکنر اثر انگشت درون نمایشگر برخوردار می‌شود؛ این درحالیست که نسخه‌ی مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون 710، با یک اسکنر اثر انگشت معمولی که در پنل پشتی قرار دارد، عرضه خواهد شد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر