;
coinex

رونمایی از یک ابزار اندازه گیری جدید در گوگل ارث ؛ اندازه‌گیری فاصله و سطح زمین

یک ابزار اندازه گیری جدید در گوگل ارث رونمایی شد. این ابزار جدید قابلیت اندازه‌گیری فاصله و سطح زمین را دوباره برای این اپ به ارمغان آورده است.

به گزارش تکراتو، کاربران با استفاده از این ابزار اندازه گیری جدید در گوگل ارث می توانند فاصله‌ی میان دو نقطه روی زمین را با یکدیگر اندازه‌گیری کرده یا مساحت قسمت به خصوصی از یک منطقه را بدست آورند.

البته سیستم اندازه‌ گیری فاصله بین دو نقطه، قابلیت جدیدی نیست زیرا نقشه‌ گوگل از قابلیت خط کش مجازی بهره می‌برد و به کاربر اجازه می دهد فاصله میان دو نقطه روی نقشه را محاسبه کند. اما باید گفت که تفاوت این دو ویژگی در این است که گوگل ارث می‌تواند طول، عرض و مساحت هر قسمت انتخابی را محاسبه نماید.

رونمایی از یک ابزار اندازه گیری جدید در گوگل ارث

با استفاده از ابزار اندازه گیری جدید در گوگل ارث ، کاربر اجازه می تواند نقاط مرزی و رئوس یک شکل دلخواه را انتخاب کند تا اندازه‌ها و مساحت اشکال مختلف و غیر عادی را بدست آورد. این ویژگی موجب می‌شود هر کابر به راحتی بتواند اطلاعات مناسبی درباره‌ی پارک‌ها، ساختمان‌ها، حتی ایالات و کشور‌ها را نیز داشته باشد.

اندازه‌گیری فاصله و سطح زمین

کاربران همچنینی می توانند تصاویر این قابلیت را در فایلی ذخیره کنند تا بعد‌ها بتوانند به آنها دسترسی داشته باشند. بنابراین این ویژگی می تواند ابزاری کاربری برای دانش آموزان، مدرسین، حتی خریداران زمین باشد.

فعلا مشخص نیست که این ویژگی به اپلیکیشن نقشه‌ی گوگل نیز اضافه می شود یا نه اما این دو اپلیکیشن هر روز با هم شباهت بیشتری پیدا می‌کنند. امکان استفاده از این ابزار اندازه گیری جدید در گوگل ارث هم اکنون در مرورگر کروم امکان پذیر است.

.

منبع: androidauthority

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر