;
coinex

بازدید از استارتاپ دانرو توسط معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ ضرورت حمایت از استارتاپ های داخلی

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه بازدید از استارتاپ دانرو تاکید کرد که لازم است از استارتاپ های داخلی حمایت شود.

به گزارش تکراتو، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در دفتر اپلیکیشن دانرو حضور پیدا کرد و از گروه شرکت های برتر بازدید نمود. در این بازدید محمدرضا محسنی، منوچهر صدری خانلو و سید هادی فرحزادی اعضای هیأت مدیره گروه شرکت های برتر، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری را همراهی کردند.

دکتر ستاری علاوه بر بازدید از استارتاپ دانرو ، با شرکت های عضو گروه شرکت های برتر شامل خبرگزاری تکراتو، برترین ها، طرفداری، همگردی، جعبه، نی نی بان، چیدانه، رکنا، کلیک یاب، سنجاق، دنده 6، جعبه ابزار، سرآشپز پاپیون و … آشنا شد.

بازدید از استارتاپ دانرو توسط دکتر ستاری

بازدید از استارتاپ دانرو

دکتر ستاری در بازدید از استارتاپ دانرو اعلام کرد که تامین محتوا در فضای مجازی، فرهنگسازی در این حوزه و توسعه استارتاپ هایی که در این حوزه کار می کنند از بحث های جدی محسوب می شود که باید مورد توجه قرار گیرند.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد که از دیدن استارتاپ های فعال بسیار خوشحال می شود. وی به بازدید از استارتاپ دانرو اشاره کرد و گفت که در کشور استارتاپ های فعالی مانند دانرو وجود دارند. وی همچنین به مجموعه پیک برتر که اکنون تحت عنوان گروه شرکت های برتر فعالیت می کند اشاره کرد که کامل سیستم را در جهت تامین محتوا در فضای مجازی تغییر داده اند.

تلاش برای پیشرفت استارتاپ های داخلی

ستاری در ادامه صحبت هایش در حاشیه بازدید از استارتاپ دانرو ،اعلام کرد که در کشور اپیکیشن های فوق العاده ای وجود دارند که نباید محدود شوند، زیرا محدودیت آنها به معنای جنگ با حضور اپلیکیشن های خارجی در کشور است.

ستاری به عمده حمایت هایی که می توان از این اپلیکیشن ها داشت اشاره کرد و اعلام نمود که فقط حمایت مالی مهم نیست، بلکه تامین محیط کسب و کاری که آنها لازم دارند تا به هدف خود برسند نیز، مهم است.

بازدید از استارتاپ دانرو

ستاری به ضوابط دانش بینان شدن این شرکت ها اشاره کرد و اعلام نمود که استارتاپ های خدماتی می توانند بازارسازی برای استارتاپ های تکنولوژی داشته باشند.

محمدرضا محسنی نیز ضمن ابراز خوشحالی از دیدار معاون رئیس جمهور از دانرو اعلام کرد که چیزی که امروزه برای استارتاپ ها مهم است و نیاز دارند تا به واسطه آن رشد کنند، بهبود فضای کسب و کار و حمایت های غیر مادی است. وی ادامه داد که مساله ارز، به یک بحران جهت رتق و فتق امور جاری و مهم استارت آپ ها تبدیل شده است.

محسنی در پایان اعلام کرد که امیدوار است با حمایت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بتوان از توان نخبگان کشور برای فعالیت در شرکت های دانش بنیان بهره گرفت.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر