;
coinex

پایان درگیری های اپل و سامسونگ بعد از 7 سال؛ نقض حقوق چندین پتنت

پایان درگیری های اپل و سامسونگ فرا رسید. درگیری 7 ساله اپل و سامسونگ که بر سر حقوق چندین پتنت بود، بالاخره به پایان رسید.

به گزارش تکراتو، درگیری قضایی طولانی مدت اپل و سامسونگ به پایان نزدیک می شود. دادگاه محلی کالیفرنیای شمالی در روز چهارشنبه شاهد تسویه حساب سامسونگ با اپل بود و دو کمپانی بالاخره به رای دادگاه رضایت دادند.

پایان درگیری های اپل و سامسونگ بعد از 7 سال

اپل سامسونگ را به کپی برداری از رابط کاربری، عناصر طراحی و تبلیغات آیفون محکوم کرده بود و مدعی شده بود که کره ای ها حقوق چندین پتنت مانند هوم اسکرین  iOS، پتنت های طراحی آیفون 3G، رابط کاربری Messages و دیگر پتنت های مشابه در زمینه رابط کاربری و اپلیکیشن ها را زیر پا گذاشته اند. اپل خواستار لغو فروش دیوایس های گلکسی شد و این دو کمپانی از سال 2011 با یکدیگر درگیر بودند.

یکی از سخنگویان اپل اعلام کرده که سامسنوگ غرامت 539 میلیون دلاری پرداخت کرده است. وی همچنین اعلام کرد:

ما به ارزش طراحی باور داریم و تیم های ما به شکلی خستگی ناپذیر کار می کنند تا محصولاتی جدید که بتواند نظر مردم را جلب کند، ارائه کنیم. اپل با آیفون، انقلاب اسمارت فون ها را آغاز کرده و این یک حقیقت است که سامسونگ از ما کپی برداری کرده است. بنابراین ما باید از کارهای سخت و ابداعات بسیاری از افراد اپل حفاظت کنیم. ما از هیئت منصفه تشکر می کنیم که با پرداخت غرامت از سوی سامسونگ موافقت کرده اند.

.

منبع: Engadget

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر