;
coinex

حالت تصویر در تصویر یوتیوب در اختیار کاربران بیشتری قرار گرفت

حالت تصویر در تصویر یوتیوب پیش از این فقط در دسترس کاربرانی بود که حق اشتراک پرداخت می کردند اما اکنون در اختیار سایر کاربران بعضی کشورها نیز قرار دارد.

به گزارش تکراتو، حالت تصویر در تصویر یوتیوب برای کاربران بیشتری در دسترس قرار گرفت. اواخر نوامبر 2017 بود که یوتوب TV خبر از ارائه قابلیت تصویر در تصویر برای کاربران اندروید ۸.۰ اوریو داد.

بررسی حالت تصویر در تصویر یوتیوب

با استفاده از قابلیت تصویر در تصویر یوتیوب می توان ویدیوهای در حال پخش را در گوشه ای از صفحه مینیمایز کرد تا هم بتوان ویدیو را تماشا کرد و به سایر کارها رسیدگی نمود.

پیش از این خصوصیت تصویر در تصویر یوتیوب فقط در اختیار کاربرانی قرار داشت که جزو افراد حق اشتراک پرداز بودند اما جدیدا تعدادی از کاربران معمولی در آمریکا و چند کشور دیگر اعلام کردند که آنها نیز به این خصوصیت دسترسی دارند.

اگر حالت تصویر در تصویر در تنظیمات سیستم عامل و یوتوب فعال باشد، کاربران هنگام پخش یک ویدیو می توانند با زدن دکمه بازگشت به طور خودکار شاهد مینیمایز شدن تصویر در گوشه صفحه باشند.

نکته‌ی دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد این است که  فعلا همه‌ی موزیک ویدیوهای یوتوب از این قابلیت پشتیبانی نمی کنند. یوتوب فعلا انتشار قابلیت تصویر در تصویر را برای کاربران دسکتاپ آغاز کرده و در ادامه کاربران iOS و اندروید نیز می توانند به این ویژگی دسترسی داشته باشند.

.

منبع: Engadget

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    به نظر من الان بیشتر کاربران از آپارات استفاده میکنند ، اپارات طرفدارش بیشتر از یوتیوب در ایران هست

    پاسخ