;
coinex

ال جی وی 40 (LG V40) با 5 دوربین قدرتنمایی می‌کند

گوشی ال جی وی 40 (LG V40) با 5 دوربین در بازار موبایل خودنمایی خواهد کرد. ال جی در حال توسعه پرچمدار جدید خود است و این طور که به نظر می‌رسد، قصد دارد ویژگی‌های جذابی را به آن اضافه کند.ال جی وی 40 در بخش دوربین ارتقا خوبی خواهد داشت. 5 سنسور دوربین در این دستگاه وجود خواهد داشت، اما نه یک دوربین پنج گانه، بلکه همانند هواوی پی 20 پرو یک دوربین سه گانه دارد و دوربین سلفی آن نیز به دو سنسور مجهز خواهد بود.

گفته می‌شود که دوربین سلفی دوگانه ال جی وی 40 قابلیت باز کردن قفل این دستگاه از طریق تشخیص چهره کاربر را خواهد داشت. دوربین جلو یک نقشه سه بعدی از چهره کاربر تهیه می‌کندو سپس قفل گوشی باز خواهد شد. این ویژگی چیزی شبیه به عملکرد دوربین TrueDepth در آیفون X  است.

دوربین سه گانه در ال جی وی 40

همان طور که گفته شد، ال جی وی 40 دارای یک دوربین سه گانه اصلی در پنل پشتی خواهد بود و در جلو به دوربین دوگانه مجهز است. قابلیت تشخیص چهره سه بعدی برای آن پیش بینی می‌شود و البته این احتمال وجود دارد که با توجه به دو سنسور جلویی آن و ترکیب آنها، بتوان از اثر بوکه در عکاسی سلفی نیز بهره برد.

دوربین سه گانه اصلی در پنل پشت دستگاه یک لنز استاندارد واید انگل در اختیار خواهد داشت، در حالی که سنسور دوم مجهز به لنزهای اولترا واید مخصوص ال جی است. اطلاعات چندانی درباره سنسور سوم وجود ندارد، اما می‌تواند یک دوربین برای بزرگنمایی یا ایجاد اثر بوکه و یا تشخیص عمق میدان باشد.

ال جی برای قدرت پردازشی این دستگاه از اسنپدراگون 845 استفاده کرده و احتمالا اندازه آن را بزرگتر از مدل ال جی G7 ThinQ در نظر خواهد گرفت. باید دید که کمپانی ال جی با مدل V40 خود چگونه در بازار گوشی‌های پرچمدار قدرتنمایی خواهد کرد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: ndtv

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر