;
coinex

گزارش حوادث در گوگل مپس ؛ اضافه شدن قابلیتی جدید به این اپلیکیشن محبوب

گزارش حوادث در گوگل مپس قابلیت جدید این اپلیکیشن مسیریابی است. گوگل مپس هم اکنون به یکی از محبوب ترین قابلیت های نقشه ویز مجهز شده است.

به گزارش تکراتو، گوگل مپس به‌روزرسانی جدیدی دریافت کرده که پیش از این در ویز وجود داشت. در مسیریاب ویز کاربران می‌توانند تجربیات خود هنگام رانندگی را در لحظه با رانندگان دیگر به اشتراک بگذارند.

گزارش حوادث در گوگل مپس

مثلا اگر در جاده تصادفی اتفاق می افتاد ویز این اتفاقات را به طور لحظه‌ای و روی نقشه به کاربر اطلاع می داد.

قابلیت گزارش حوادث در گوگل مپس

گزارش حوادث در گوگل مپس نیز قابلیتی این چنینی است که از این پس می توان از آن استفاده کرد. برخی کاربران گوگل مپس گزارش داده‌اند که در نسخه اخیر اپلیکیشن، با نوتیفیکیشن‌هایی برای اطلاع‌رسانی ترافیک سنگین، بسته بودن جاده، وجود دوربین‌های کنترل سرعت و حوادث جاده‌ای مواجه شده‌اند.

گزارش حوادث در گوگل مپس

درست مثل ویز، هر اتفاقی که در جاده می‌افتد برای تأیید توسط کاربران دیگر به رأی گذاشته می‌شود. به عنوان مثال اگر نوتیفیکیشنی مبنی بر بسته بودن جاده ارسال شود می‌توان با گزینه‌های بله، خیر یا مطمئن نیستم، صحت آن را اعلام نمود.

قابلیت جالب دیگری که در گوگل مپس امکان استفاده از آن فراهم شده، نمایش خلاصه‌ای از اطلاعات مسیر برای کاربران است؛ اینکه چه مسافتی را طی کرده‌اید، رسیدن به مقصد چند دقیقه طول کشیده و میانگین سرعت شما در مسیر چند کیلومتر بر ساعت بوده است.

البته فعلا این قابلیت‌ها در مرحله آزمایشی قرار دارند و دسترسی به آنها به زمان بیشتری نیاز دارد.

.

منبع: Phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر