;
coinex

لیست دریافت کنندگان دلار ۴۲۰۰ تومانی توسط بانک مرکزی منتشر شد

بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای به دستور رئیس‌جمهور، لیست دریافت کنندگان دلار ۴۲۰۰ تومانی را در راستای شفاف‌سازی منتشر کرد.

به گزارش تکراتو، بانک مرکزی در سایت خود اطلاعیه ای را منتشر کرده است:

بانک مرکزی از 21 فروردین ماه سال جاری در راستای سیاست جدید ارزی اتخاذ شده به منظور مدیریت بهینه منابع ارزی کشور، به کالاهای ثبت سفارش شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، ارز مورد نیاز را تخصیص داده است.

اعلام فهرست دریافت کنندگان دلار ۴۲۰۰ تومانی

روابط عمومی بانک مرکزی در مورد فهرست دریافت کنندگان دلار ۴۲۰۰ تومانی اعلام نمود که نظر به اهمیت این موضوع و با هدف شفاف سازی و دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات و نیز با توجه به تاکید و دستور رییس جمهوری محترم، فهرست کالاها به تفکیک شرکت ها و افراد که طی این مدت ارز رسمی به نرخ 4200 تومان دریافت کرده‌اند، منتشر می شود.

بانک مرکزی اعلام کرده که این لیست به درخواست وزارت صمت برای کالاهایی که از سوی آن وزارتخانه مشخص شده، تهیه گشته و در برگیرنده تمام کالاهای تامینِ ارز شده توسط بانک مرکزی نیست.


بیشتر بخوانید: فهرست واردکنندگان گوشی با ارز دولتی توسط وزارت ارتباطات اعلام شد


البته بانک مرکزی علاوه بر تخصیص و تامین ارز کالاهای مندرج در جدول زیر، مقادیر قابل توجهی ارز به مسافران خارج از کشور، دانشجویان، بیماران و نیز خدمات ثبت سفارش شده اختصاص داده که در لیست به آنها اشاره نشده است.

برای اطلاع از تعداد دریافت کنندگان دلار ۴۲۰۰ تومانی ، بر روی لینک کلیک کنید.

.

منبع: eghtesadnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر