;
coinex

تولید باتری قابل انعطاف سامسونگ، تولد گوشی‌های منعطف را نوید می‌دهد

انتظار می‌رود سامسونگ اولین کمپانی باشد که گوشی های هوشمند قابل انعطافش در بازارهای جهانی معامله شود. گوشی‌های قابل انعطاف به باتری قابل انعطاف نیاز دارند و گویا این باتری به زودی رخ نشان می‌دهد.

باتری قابل انعطاف سامسونگ در راه است

سامسونگ اس‌دی‌آی، احتمالا این نام را می‌شناسید. این کمپانی، یک تولید کننده باتری اهل کره جنوبی بوده و یکی از شرکت‌های تابعه سامسونگ است. بر اساس شایعاتی که از چین به گوش می‌رسد، سامسونگ SDI ادعا کرده که در آستانه دستیبابی به یک موفقیت بزرگ است!

البته این شرکت پیش از این و در سال 2014 نیز نمونه اولیه‌ای از یک باتری انعطاف پذیر را به نمایش گذاشته بود و اگرچه این باتری یک نمایش خلاقانه از این تیم بود، اما ظرفیت ناامید کننده 210 میلی‌آمپر ساعتی آن، چیزی را نشان می‌داد که حتی کمتر از یک‌دهم ظرفیت باتری بهترین گوشی‌های هوشمند امروزی است.

باتری قابل انعطاف سامسونگ در راه است

گفته می‌شود باتری‌های منعطف جدید این شرکت که به تولید انبوه نیز نزدیک هستند، ظرفیتی بین 3000 تا 6000 میلی‌آمپر ساعت دارند. شایعاتی که از چین شنیده می‌شود، گویای آن است که تولید انبوه این باتری‌ها از ماه‌های آینده و قبل از سه ماهه آخر سال جاری میلادی، آغاز خواهد شد.

غول تکنولوژی کره‌ای سال‌هاست که به دنبال ساخت باتری قابل انعطاف است -چیزی در حدود یک دهه- و اکنون می‌گوید که در طی این سال‌ها، به دفعات تلاش‌های تیم تحقیق و توسعه خود را از بین برده و مجددا به روش‌های جدیدی فکر کرده است. با توجه به اینکه مدیران ارشد سامسونگ به وضوح در این مورد سخن می‌گویند، بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که ظهور گوشی‌‌های منعطف نزدیک است و سامسونگ به زودی تولید آن را آغاز خواهد کرد.

در حالی که از مدت‌ها قبل شایعات بسیاری نام این گوشی منعطف را گلکسی X معرفی می‌کردند، اما در گزارش‌های جدید هیچ نامی از آن برده نشده است. پیش از این گفته می‌شد که شاید این گوشی‌ساز به تقلید از اپل که دهمین نسل از گوشی‌های خود را آیفون X نامید، دهمین نسل از سری گلکسی S خود را با یک تغییر نام به گلکسی X ریبرندینگ کند، همان گوشی منعطفی که بارها در شایعات به آن پرداخته شده بود.

سامسونگ نام پرچمداران خود را به گلکسی X تغییر می‌دهد ؛ آیا این یک کپی از نام آیفون است؟!

سامسونگ گوشی‌های پرچمدار قدرتمندی در راه دارد. با اینکه هنوز زمان دقیقی برای عرضه گوشی‌های منعطف این کمپانی با نمایشگر تاشو گفته نشده، اما گلکسی نوت 9 در 18 مردادماه معرفی می‌شود و گلکسی اس 10 نیز در اوایل سال 2019 و به احتمال بسیار زیاد در کنگره جهانی موبایل (نمایشگاه MWC 2018) رخ نشان می‌دهد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر