;
coinex

اخراج کارکنان اچ تی سی ؛ یک چهارم از کل کارکنان اخراج می شوند

علت دقیق اخراج کارکنان اچ تی سی فعلا مشخص نیست اما آنگونه که گفته شده این کمپانی می خواهد یک چهارم از کل کارکنانش را اخراج کند.

به گزارش تکراتو، شرکت اچ تی سی قصد دارد شماری از نیروهای کاری خود را که در تاسیسات تولیدی این کمپانی واقع در تایوان کار می کنند، اخراج نماید. هدف از این کار مدیریت بهتر منابع و جبران کاهش به وجود آمده در میزان فروش آنها است.

اخراج کارکنان اچ تی سی

اخراج کارکنان اچ تی سی تهدیدی برای کسب و کار موبایل این کمپانی است. این شرکت که قبلا از هر ده موبایل فروخته شده در دنیا، یکی را تولید کرده بود، اکنون به دلیل کاهش فروش در فکر اخراج نیروست. براساس این تصمیم قرار است که ۱۵۰۰ نفر اخراج شوند.

این ۱۵۰۰ نفر، از نیروهای واحد تولیدی تایوان هستند که این رقم برابر با یک چهارم کل ۶۴۵۰ نفری است که این شرکت هم اکنون در سطح دنیا دارد. این شرکت همچنین قرار است پایگاه های تولیدی خود در خاک این کشور را بهینه سازی کند تا بتواند منابع را به شکلی موثر تر و منعطف تر مدیریت کند.

تعدیل نیروها نیز تا پایان سپتامبر یعنی اواخر شهریور و اوایل مهر ماه امسال اتفاق می افتد. البته اچ تی سی قصد دارد قراردادی ۱.۱ میلیارد دلاری با گوگل ببندد و شاید دلیل اخراج کارمندان هم همین باشد.

درآمدهای این شرکت در آوریل سال گذشته کاهشی ۵۵.۵ درصدی را نسبت به سال قبل تجربه کرد و فروش آن در ماه مارس نیز کاهشی ۴۶.۷ درصدی داشت.

.

منبع: engadget

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر