;
coinex

مشکل سایز لباس در خریدهای اینترنتی حل شد؛ تعیین اندازه دقیق

یک خرده فروشی آنلاین ژاپنی مشکل سایز لباس در خریدهای اینترنتی و آنلاین را حل کرد. از این پس تعیین اندازه دقیق امکان پذیر است.

به گزارش تکراتو، لباس مخصوصی برای فروش عرضه شده که کاربر پس از پوشیدن آن و عکس گرفتن می تواند اندازه های دقیق خود را تعیین کرده و از آن برای خرید آنلاین استفاده نماید.

رفع مشکل سایز لباس در خریدهای اینترنتی

شرکت  Zozo، یک خرده فروشی آنلاین در ژاپن است که برحسب سفارش مشتریان خود لباس هایی خال خالی می دوزد. مشتریان با استفاده از این لباس می توانند اندازه لباس های خود را با دقت و صحیح تعیین کنند و دیگر مشکل سایز لباس در خریدهای اینترنتی را نداشته باشند.

این لباس  Zozosuit نام دارد و این شرکت قصد دارد میلیون ها دست از این لباس را تا پایان ماه جولای به مشتریان خود تحویل دهد.

کاربران پس از پوشیدن این لباس از خود عکس می گیرند و در ادامه اندازه های بدن خود را در یک اپلیکیشن وارد کنند تا لباسی که آنلاین می خرند کاملا اندازه باشد.

لباس Zozosuit مجهز به سیستم شناسایی بدن است. این سیستم  ۳۰۰ تا ۴۰۰ نشانگر دارد. کاربر برای اینکه بتواند از طریق این لباس سایز دقیق خود را مشخص کند باید آن را بپوشد و به طور ۳۶۰ درجه با موبایل از نشانگرها عکس بگیرد.

این لباس در یک بازه زمانی محدود با قیمت ۲۱۹۰۰ ین (۱۹۷.۶۰ دلار) عرضه می شود.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر