;
coinex

اجرای پروژه بارور کردن ابرها برعهده سپاه بود

پروژه‌ی مربوط به بارور کردن ابرها در زمستان سال گذشته و بهار سال جاری با موفقیت اجرا شد. اجرای این طرح در پاییز هم ادامه خواهد داشت.

به گزارش تکراتو، معاون پارلمانی سپاه پاسداران اعلام کرده که پروژه بارور کردن ابرها در کشور با موفقیت اجرا شده است. وی ادامه داد که این پروژه در زمستان ۹۶ و بهار سال جاری با موفقیت انجام شده و ادامه‌ی اجرای طرح، پاییز خواهد بود. سپاه برخی از موادی که برای تزریق به ابرها جهت بارور کردن لازم است را خریداری کرده تا از این طریق بتواند به رفع مشکل کم آبی در کشور کمک کند.

بارور کردن ابرها با موفقیت همراه بود

محمدصالح جوکار معاون پارلمانی سپاه در مورد بارور کردن ابرها اعلام کرد که پیش از این تصمیم گرفته شده بود تا خریداری و نصب تجهیزات این پروژه از سوی سپاه پاسداران صورت گیرد. به گفته وی این پروژه‌ی بارور کردن ابرها در زمستان سال گذشته و بهار سال جاری اجرا شده که قرار است پاییز نیز دوباره اجرا شود.

پروژه بارور کردن ابرها در چه مناطقی اجرا شده است؟

جوکار در ادامه به مناطقی که بارور شدن ابرها در آنجا صورت گرفته اشاره کرد و اعلام نمود که این پروژه با همکاری و هدف گذاری وزارت نیرو صورت گرفته و اجرای آن هم بر عهده سپاه پاسداران بوده است. پروژه بارور سازی ابرها در مناطق خاصی از کشور مانند استان های زنجان، قزوین، مرکزی و برخی استان های دیگر اجرا شده است.

.

منبع: asriran

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر