;
coinex

تعلیق ۷۰ میلیون اکانت توییتر در عرض ۲ ماه

تعلیق ۷۰ میلیون اکانت توییتر در راستای جلوگیری از پخش اخبار کذب در این پلتفرم بوده است. این موضوع باعث شده تا توییتر در فکر افزایش امنیت خود باشد.

به گزارش تکراتو، مشکلات اخیر شبکه اجتماعی فیس بوک باعث شده تا سایر شبکه ها بیشتر از همیشه به فکر امنیت کاربران و انتشار اطلاعات مختلف از سوی آنها باشند. این موضوع باعث تعلیق ۷۰ میلیون اکانت توییتر شد.

تعلیق ۷۰ میلیون اکانت توییتر

توییتر سعی دارد تا از راه های مختلف مانع انتشار اطلاعات کذب و دروغ شود. آنها تصمیم گرفتند تا برای این منظور به حذف حساب‌های کاربری، به‌روزرسانی سیستم و نظارتِ فعال بر محتوا بپردازند.

توییتر در ماه‌های مه و ژوئن، نسبت به تعلیقِ بیش از ۷۰ میلیون حساب کاربری فعال اقدام کرد اما این روند همچنان ادامه دارد و این شرکت کماکان در حال حذف کردن و تعلیق اکانت‌های مشکوک از پلتفرمِ خود است. مایکل پکتر، تحلیلگر مؤسسه‌ی وِدباش در مورد تعلیق ۷۰ میلیون اکانت توییتر گفته است:

باور این امر که توییتر با وجود داشتنِ ۳۳۶ میلیون کاربر فعال ماهانه، اقدام به اعمال تغییرات در ۷۰ میلیون از آن‌ها کرده، دشوار است.

اعلام شده که تعداد کاربران فعالِ ماهانه‌ی توییتر در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی، با رشدی ۰.۳ درصدی همراه بوده و کاربران این پلتفرم را به تعداد ۳۳۷.۰۶ میلیون رسانده است.

پکتر همچنین اعلام کرد که:

حدس می‌زنم بخش عمده‌ای از اکانت‌های تعلیق‌شده، غیرفعال بوده‌اند. این موضوع احتمالا تأثیر اندکی روی توییتر خواهد گذاشت.

به گفته پکتر این اتفاق برای حساب‌های فعال رخ نداده زیرا اگر اینگونه بود تاکنون فریادهای افراد در شبکه‌های اجتماعی بلند می شد. ماه گذشته، توییتر در مطلبی که توسط تیم وبلاگ این شرکت نوشته شده بود، عنوان کرد:

به‌لطف تکنولوژی و بهبودهای پردازشی در طول سال گذشته، اکنون ما ۲۱۴ درصد بیشتر از سال گذشته به حذف حساب‌هایی که قوانین هرزنامه‌ی ما را نقض کرده اند، پرداخته ایم.

.

منبع:  reuters

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر