;
coinex

نمایشگاه IFA 2018 و گوشی‌های هوشمندی که در آن به نمایش درمی‌آیند

نمایشگاه IFA 2018 به زودی برگزار خواهد شد و محصولات مختلفی از برندهای بزرگ جهانی در آن خودنمایی خواهند کرد. نمایشگاه تجهیزات الکترونیکی برلین یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای دنیای تکنولوژی است.

این نمایشگاه هر سال در برلین برگزار می‌شود و امسال هم از تاریخ 9 شهریور (31 اوت) از علاقمندانش استقبال می‌کند. تعداد زیادی از شرکت‌های گوشی ساز می‌خواهند برای معرفی و رونمایی از محصولاتشان در این نمایشگاه حاضر شوند. سامسونگ، ال جی و سونی از جمله شرکت‌های بزرگی هستند که قصد دارند در این نمایشگاه با جدیدترین گجت ‌های خود، فخر فروشی کنند.

در حال حاضر تا حدی می‌دانیم که چه محصولاتی در نمایشگاه IFA برلین امسال در معرض دید عموم قرار می‌گیرند. در این مطلب به ارائه جزئیاتی در این رابطه پرداخته‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

نمایشگاه IFA 2018 ؛ چه محصولاتی انتظارمان را می‌کشد

سامسونگ

سامسونگ

گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) سامسونگ روز به روز به دنیای واقعی نزدیک‌تر می‌شود؛ این محصول در نمایشگاه برلین معرفی نمی‌گردد، اما بدون شک قسمتی از این رویداد را به خود اختصاص خواهد داد. سامسونگ تصمیم گرفته است که یک رویداد اختصاصی را در شهر نیویورک در تاریخ 18 مرداد (9 اوت) برای معرفی این فبلت پرچمدار برگزار کند.

این غول فناوری در نمایشگاه IFA 2018 گوشی جدیدی را معرفی نمی‌کند، اما انتظار داریم که محصولات جالبی را به علاقمندانش نشان دهد. منابع خبری اخیرا در گزارشات خود گفته‌اند که تبلت گلکسی تب اس 4 (Galaxy Tab S4) و ساعت هوشمند گیر اس 4 (Gear S4) که احتمالا با نام گلکسی واچ معرفی می‌شود در این نمایشگاه رونمایی خواهند شد.


بیشتر بخوانید: ریبرندینگ ساعت‌های هوشمند سامسونگ ؛ گلکسی واچ به جای گیر اس ۴


سامسونگ اخیرا گجتی را هم به نام گلکسی فیت (Galaxy Fit) تجاری سازی کرده است. می‌توان احتمال داد که این محصول عضو جدیدی از خانواده دستبندهای گیر فیت (Gear Fit) این سازنده باشد. معرفی این گجت پوشیدنی در نمایشگاه IFA برلین می‌تواند کاملا غافلگیر کننده باشد، با این حال نمی‌توان با اطمینان در مورد این مسئله حرفی زد، زیرا تا به امروز هیچ گزارشی مبنی بر این که گلکسی فیت در آینده‌ای نزدیک معرفی می‌شود، منتشر نشده است.

ال‌جی

ال جی

ال جی در نمایشگاه IFA 2017 برلین از گوشی پرچمدار ال جی وی 30 خود رونمایی کرد. به احتمال زیاد جانشین این گوشی هوشمند در نمایشگاه امسال برلین معرفی می‌شود. از آنجایی که ال جی چند وقت پیش محصولی را به نام ال جی وی 30 اس تین‌کیو (V30S ThinQ) به عنوان مدل بهینه سازی شده وی 30 استاندارد معرفی کرد، احتمال دارد که در نمایشگاه برلین شاهد معرفی ال جی وی 40 (LG V40) باشیم.

از طرفی بعید نیست که این محصول با نام وی 40 تین‌کیو (V40 ThinQ) در معرض دید عموم قرار گیرد، زیرا ال جی همه محصولات جدید خود را که توانایی پشتیبانی از فناوری هوش مصنوعی دارند، با پسوند تین‌کیو ارائه کرده است.

ال جی می‌خواهد در نمایشگاه IFA 2018 مطالبی را هم در مورد دیدگاهش در زمینه مجهز سازی بیشتر محصولاتش به فناوری هوش مصنوعی بیان کند. هوش مصنوعی در حال حاضر یک فناوری گیج کننده است، اما علاقه زیادی در رابطه با به کارگیری این محصول به منظور بهبود ارتقاء تجربه استفاده کاربر وجود دارد.

با توجه به این امر می‌توان گفت که در کنفرانس ال جی احتمالا مطالب جالبی بیان می‌شود. در گزارش‌های اخیر همچنین گفته شده است که این شرکت کره‌ای احتمالا در نمایشگاه IFA 2018 برلین از یک ساعت هوش مصنوعی هم با نام ال جی واچ تایم پیس (LG Watch Timepiece) و بندهای ساعت‌های عادی رونمایی کند.

سونی

سونی

سونی از جمله سازندگانی است که می‌خواهد زمان زیادی را در نمایشگاه IFA 2018 به گوشی های هوشمند جدیدش اختصاص دهند. می‌توان احتمال داد که این سازنده مشهور ژاپنی در این رویداد از گوشی های پرچمدار اکسپریا ایکس زد 3 (Xperia XZ3) و اکسپریا ایکس زد 3 کامپکت (Xperia XZ3 Compact) در کنار انواع مختلفی از تلویزیون‌ها، تجهیزات خانگی و اسپیکرهای هوشمند رونمایی کند.

هواوی

هواوی

هواوی هم احتمالا در نمایشگاه IFA 2018 از جانشین گوشی موفق میت 10 پرو خود رونمایی می‌کند. این محصول با نام میت 11 پرو (Mate 11 Pro) یا میت 20 پرو (Mate 20 Pro) معرفی شده و احتمالا با یک نمایشگر 6.9 اینچی OLED ساخته شده توسط سامسونگ و سخت افزارهای بسیار قدرتمند در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

هواوی سال گذشته میت 10 پرو را در نمایشگاه برلین رونمایی نکرد و یک رویداد اختصاصی را برای این محصول در نظر گرفت، از این رو در صورتی که گوشی پرچمدار جدید این سازنده در نمایشگاه امسال برلین رونمایی نشود، مدت کوتاهی پس از آن معرفی خواهد شد.

موتورولا

موتورولا

انتظار نداریم که موتورولا در نمایشگاه IFA 2018 امسال فعالیت زیادی داشته باشد. این کمپانی مشهور در نمایشگاه IFA 2017 تنها از یک گوشی میان رده با نام موتو ایکس 4 رونمایی کرد. هیچ گزارشی در مورد این که موتورولا می‌خواهد محصول جالبی را در نمایشگاه امسال معرفی کند، منتشر نشده است. می‌توان انتظار داشت که جانشین موتو ایکس 4 (احتمالا با نام موتو ایکس 5) یا عضو جدیدی از خانواده گوشی های سری E یا G موتورولا در این رویداد معرفی گردد.

نوکیا

نوکیا

منابع خبری گفته‌اند که شرکت اچ ام دی گلوبال در حال ساختن یک گوشی پرچمدار جدید با نام نوکیا ای 1 پلاس (Nokia A1 Plus) است. شایعه شده است که این محصول از یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 845، نمایشگر OLED ساخته شده توسط شرکت ال جی، اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در داخل نمایشگر و دوربین سه گانه ساخته شده توسط شرکت کارل زایس (Carl Zeiss) بهره می‌برد.

مدتی است که طرفداران نوکیا منتظر هستند که این سازنده باز هم مانند گذشته با ابهت تمام در دنیای گوشی‎‌های هوشمند جولان دهد و محصولی پرچمدار را برای رقابت با گوشی های گلکسی سامسونگ و آیفون اپل معرفی بسازد.

نمی‌توان با اطمینان گفت که این محصول در نمایشگاه IFA 2018 رونمایی می‌شود، اما احتمال چنین موضوعی وجود دارد. چند وقت پیش یک کلیپ ویدیویی از یک گوشی کانسپت زیبا به نام نوکیا 9 ایکس در فضای مجازی منتشر شد. این محصول هم به یک دوربین سه گانه مجهز شده بود.

تماشا کنید: باز هم دوربین سه‌گانه اما این‌بار در نوکیا ۹ ایکس

ایسوس

ایسوس

این کمپانی مشهور تایوانی در اوایل ماه ژوئن (اواسط خرداد) یک گوشی گیمینگ تمام عیار به نام راگ فون (ROG Phone) را در معرض عموم گذاشت، اما جزئیاتی را در مورد زمان عرضه این محصول ارائه نکرد. از آنجایی که ROG Phone یک شاهکار هنری – تکنولوژیکی است، انتظار داریم که ایسوس با آن در نمایشگاه IFA 2018 حاضر شود.

بررسی گوشی ایسوس راگ فون ؛ یک غول تمام عیار در دنیای گوشی‌های گیمینگ

این ابرگوشی هوشمند از یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 845 با سرعت کلاک 2.96 GHz، رم 8 گیگابایتی و باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر