;
coinex

تمام پنل جلویی گلکسی X در اختیار نمایشگر آن ؛ وقتی هیچ حاشیه‌ای وجود ندارد [تماشا کنید]

سامسونگ گلکسی X نامی است که سالها مشتقان زیادی را در انتظار خود نگه داشته و هر بار شایعات جذابی از آن به بیرون درز می‌کند. این بار کانسپتی از گلکسی ایکس به نمایش درآمده که نشان می‌دهد تمام پنل جلویی این دستگاه در اختیار صفحه نمایش آن خواهد بود.

با وجود اینکه مدتی است نمایشگرهای تمام صفحه به بازار موبایل جهان راه یافته‌اند، اما هنوز هم یک نمایشگر کاملا بدون حاشیه، تنها در شایعات دیده می‌شود. اوپو و ویوو با ایده یک دوربین جلویی پاپ‌آپ در گوشی‌های Oppo Find X و Vivo Nex تا حدودی نسبت نمایشگر به بدنه را به بیشترین حالت خود رسانده‌اند، اما هنوز هم تا دیدن یک نمایشگر تمام صفحه کامل فاصله داریم.

اخیرا کانال Science and Knowledge ویدیویی را از کانسپت سامسونگ گلکسی ایکس منتشر کرده است که سبک طراحی جدیدی را نشان می‌دهد.

نمایشگر گلکسی X ؛ یک نمایشگر کاملا تمام صفحه

نمایشگر گلکسی X ؛ یک نمایشگر کاملا تمام صفحه

این طرح مفهومی با نسبت 100 درصدی صفحه نمایش به بدنه معرفی نشده است، اما فاصله بسیار کمی با این سبک طراحی دارد. کانال S&K تا به حال چندین کانسپت از گلکسی ایکس که توسط شرکت‌های ثالث طراحی شده‌اند را منتشر کرده است، اما جدیدترین طرح منتشر شده که کمی غیرواقعی هم به نظر می‌رسد، طراحی بسیار زیبایی دارد.

بیشتر بخوانید: مقایسه اوپو فایند ایکس با ویوو نکس ؛ نمایشی از گوشی‌های تمام صفحه

این طرح مفهومی در قالب یک کلیپ سه دقیقه‌ای منتشر شده است. محصولی که در قالب گلکسی ایکس در این فیلم نمایش داده می‌شود، هیچ نوع حاشیه‌ای ندارد و از یک نمایشگر با لبه‌های منحنی شکل و اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در زیر صفحه نمایش بهره می‌برد.

به نظر می‌رسد که گلکسی ایکس بدنه‌ای از جنس فلز و شیشه دارد و یک دوربین سه گانه را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. این کلیپ نشان می‌دهد که کلید پاور/قفل گلکسی ایکس کانسپت در لبه سمت راست و کلیدهای تنظیم صدا و بیکسبی در دیواره جانبی سمت چپ آن قرار دارند.

تماشا کنید: ملاقات با سامسونگ گلکسی ایکس ؛ پرچم‌داری از آینده

کانال S&K برخی از ویژگی‌های فنی این محصول را هم پیش‌بینی کرده است. این اسمارت فون انقلابی در جلو و پشت خود از پوشش گوریلا گلس 5 بهره می‌برد و ماژول دوربین سه گانه آن به هیچ وجه برآمده نیست. ظاهرا یک پورت جک 3.5 میلی‌متری هدفون هم در انتهای بدنه این گوشی نصب شده است.

سایر مشخصات گلکسی ایکس سامسونگ

این گوشی هوشمند در برابر نفوذ آب و ذرات گرد و خاک با کد حفاظت IP68 مقاوم سازی شده و از یک نمایشگر بدون مرز 6 اینچی QHD پلاس سوپر AMOLED با رزولوشن 2960 در 1440 پیکسل و نسبت نمایشگر به بدنه 99 درصدی بهره می‌برد. تنها مشخصه‌ای که به گلکسی ایکس اجازه نداده است تا به نسبت نمایشگر به بدنه 100 درصدی برسد، میکروفون نصب شده در بالای این گوشی هوشمند است.

بیشتر بخوانید: بیشترین نسبت صفحه نمایش به بدنه متعلق به کدام گوشی‌ها است؟

از دیگر مشخصات احتمالی این محصول می‌توان به سیستم عامل اندروید 9 پی، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 855، رم‌های 6 و 8 گیگابایتی، حافظه‌های داخلی 128 و 256 گیگابایتی، دوربین سه گانه اصلی با سنسورهای 19، 16 و 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی اشاره کرد.

S&K این طرح را بر اساس گوشی‌های سری گلکسی اس 9 سامسونگ ارائه کرده‌ و هنوز مشخص نیست که آیا غول تکنولوژی کره محصولی را با چنین مشخصاتی ارائه می کند یا خیر. در هر صورت همیشه نام سامسونگ گلکسی ایکس به عنوان یک گوشی قابل انعطاف مطرح بوده است.

حرف و حدیث درباره سامسونگ گلکسی X بسیار است! مطالب زیر را نیز از دست ندهید.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر