;
coinex

استفاده از پسورد منیجر داخلی در مرورگر فایرفاکس

استفاده از پسورد منیجر داخلی یک امکان جدید در مرورگر موزیلا است. با استفاده از برنامه Test Pilot می توان این امکان جدید را تست و تجربه کرد.

به گزارش تکراتو، موزیلا امروز اعلام کرده که تست پایلوت برای پلتفرم موبایل هم عرضه می‌شود. با عرضه آن امکان تست خصوصیت آزمایشی جذاب و کاربردی Firefox Lockbox  وجود دارد.

پسورد منیجر داخلی در موزیلا

ویژگی لاک باکس در واقع یک پسورد منیجر داخلی است که رمزهای عبور را در خود ذخیره می‌کند. بنابراین می توان بدون نیاز به تایپ رمز عبور، وارد حساب‌های کاربری خود شد. گفته شده که این ویژگی با فیس آیدی و تاچ آیدی iOS هم سازگار است.

در ادامه باید گفت که کاربران اندرویدی تست پایلوت، یک قابلیت اختصاصی دریافت کرده‌اند به نام Notes by Firefox  . از این طریق می توان هنگام مرور وب افکار و کارهای عقب مانده را به سرعت یادداشت کرد و در مرورگر ذخیره نمود.

این یادداشت‌ها در میان نسخه‌های موبایل و دسکتاپ فایرفاکس همگام‌سازی می‌شوند. همچنین باید گفت که کلیه یادداشت‌های کاربران به صورت سرتاسری رمزنگاری می‌شوند. در این حالت هیچ کس جز خود کاربر نمی تواند به آن دسترسی داشته باشد.

.

منبع: Engadget

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر