;
coinex

پیگیری و اصلاح بسته های اینترنت حجمی توسط رگولاتوری

وزیر ارتباطات خبر از اصلاح بسته های اینترنت حجمی داد. به گفته وی قرار است مدل فروش بسته های اینترنت حجمی توسط رگولاتوری بررسی شود.

به گزارش تکراتو، برخی از اپراتورهای موبایل از جمله اپراتور ایرانسل، مدل بسته های اینترنت حجمی خود را تغییر داده اند. در مدل های جدید بخشی از حجم بسته اینترنتی  به صورت روزانه استفاده می شود و بخشی از آن حالت شبانه دارد. این موضوع باعث نارضایتی کاربران شده است.

اصلاح بسته های اینترنت حجمی اپراتورها

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در مورد مدل بسته های اینترنت حجمی که حالت شبانه و روزانه دارند، اعلام کرد که این کار به نوعی فریب مشترکان است. وی ادامه داد که قرار است این مضوع توسط سازمان تنظیم مقررات رادیویی بررسی شود. اکنون این نقص از درگاه های اصلی خرید اپراتورها، اصلاح شده است.

وزیر ارتباطات در ادامه صحبت هایش در مورد اصلاح بسته های اینترنت حجمی ، در مورد ارتباط رسانی به روستاهای کشور سخن گفت و بیان نمود که براساس برنامه ششم توسعه، وزارت ارتباطات باید در ۹۰ درصد از روستاهای بالای ۲۰ خانوار، ارتباط رسانی کند.

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر