;
coinex

وزیر ارتباطات گوشی های احتکار شده را به بازار تزریق می کند

وزیر ارتباطات اعلام نمود که گوشی های احتکار شده به بازار تزریق خواهند شد. این گوشی ها توسط تعزیرات ضبط شده‌اند و به زودی وارد بازار می شوند.

به گزارش تکراتو، نوسانات نخ ارز و افزایش قیمت دلار باعث شد تا قیمت گوشی های موبایل و بسیاری از کالاهای دیگر افزایش یابد. در ادامه مشخص شد که بسیاری از این شرکت های واردکننده موبایل ارز دولتی دریافت کرده اند اما کالاهای خود را با ارز آزاد می فروشند. این اقدام با اعتراض مردم همراه بود و وزیر ارتباطات هم تصمیم گرفت تا لیست دریافت کنندگان ارز دولتی را منتشر کند و متخلفین شناسایی شوند.

در ادامه مشخص شد که بسیاری از فروشندگان گوشی های خود را احتکار کرده و تصمیم به افزایش قیمت و سپس فروش آنها دارند. این گوشی های احتکار شده توسط تعزیرات ضبط شدند و اکنون قرار است به بازار تزریق شوند.

تزریق گوشی های احتکار شده به بازار

وزیر ارتباطات، در یک برنامه‌ی تلویزیونی اعلام کرد که گوشی‌های هوشمند احتکار شده توسط سازمان تعزیرات ضبط شده‌اند و قرار است به زودی وارد بازار شوند. وی ادامه داد که بازار گوشی‌های هوشمند تحت کنترل نیست و تصمیم گرفته شده تا اقداماتی برای تعدیل قیمت‌ها در بازار انجام شود.

به گفته آذری جهرمی تعزیرات تعداد بسیار زیادی از گوشی‌هایی را که احتکار شده بود را پلمب کرده و در آینده‌ی نزدیک این گوشی‌های هوشمند را به بازار عرضه خواهد کرد. عرضه گوشی های احتکار شده به بازار در کنار فعالیت بازار ثانویه‌ی ارز، کاهش قیمت ها را به دنبال خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: بازار ارز ثانویه چیست ؛ مقاله‌ای تحلیلی درباره دلار و بحران ارزی کشور


باید منتظر بود و دید که دولت در این زمینه چه اقداماتی را انجام خواهد داد.

.

منبع: eghtesadonline

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر