;
coinex

طراحی آیفون 9 با انتشار رندرهایی از قاب آن، خودی نشان داد

اپل در حدود 2 ماه دیگر 3 آیفون را معرفی می‌کند. رندرهای منتشر شده توسط یکی از منابع خبری، سبک طراحی آیفون 9 (iPhone 9) را نشان داده‌اند.

آیفون 9 گوشی مقرون به صرفه امسال اپل است. این گوشی هوشمند از یک نمایشگر LCD و دو برادر دیگرش از نمایشگرهای OLED بهره می‌برند. OnLeaks در حساب توییتری خود رندرهایی را منتشر کرد تا سبک طراحی آیفون 9 و مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند را نشان دهد. امروز نیز تصاویری از یک کاور محافظ این گوشی هوشمند که توسط شرکتی چینی به نام Sanfeng ساخته شده است، توسط او در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد.

کاور آیفون 9

سبک طراحی آیفون 9 در این عکس‌های جدید با آنچه که تا به امروز توسط منابع خبری گفته شده است، تطابق دارد. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید این گوشی هوشمند مانند جد بزرگش آیفون X از یک نمایشگر مجهز به ناچ بهره می‌برد. انتظار می‌رود که گوشی‌های OLED دیگری هم که قرار است در کنار آیفون 9 معرفی شوند، به نمایشگرهای مجهز به ناچ مسلح شده باشند.

توقف تولید گوشی‌های آیفون X و آیفون SE اپل ؛ پرچم‌دار به آخر خط رسید!

شایعه شده است که آیفون 9 از یک نمایشگر 6.1 اینچی ال‌سی‌دی بهره می‌برد. احتمالا این نمایشگر از نوع فول اکتیو (Full Active) است و از طرف شرکت Japan Display در اختیار اپل قرار می‌گیرد. این احتمال هم وجود دارد که پنل نصب شده بر روی آیفون 9 از نظر فناوری شبیه به نمایشگر MLCD پلاس نصب شده بر روی گوشی ال جی جی 7 باشد و بتواند در حدود 1000 نیت روشنایی را بدون مصرف زیاد انرژی باتری تولید کند.

نمایشگر آیفون 9

عکس‌های منتشر شده از کاور محافظ آیفون 9 همچنین نشان داده‌اند که این گوشی هوشمند فاقد سنسور اسکنر اثر انگشت تاچ آی دی است. با توجه به ناچ بزرگ موجود بر روی صفحه نمایش، احتمالا اپل در ساخت آن تنها از یک آپشن فیس آی دی استفاده کرده است تا کاربر بتواند با تهیه یک اسکن 3 بعدی از چهره خود، قفل گوشی را باز کند.

عکس‌های منتشر شده از سبک طراحی آیفون 9 نشان می‌دهند که یک دوربین تک سنسوری دارای فلش LED هم در پشت این آیفون نصب شده است. عدم تجهیز این دوربین به یک سنسور ثانویه بیانگر این است که کاربران آیفون 9 احتمالا به ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند حالت عکاسی پرتره و زوم بدون کاهش کیفیت دسترسی نخواهند داشت.

کلیدهای فیزیکی آیفون 9

ظاهرا در این گوشی هم مانند آیفون X کلید پاور در سمت راست بدنه و غلتانک صدا در سمت چپ قرار گرفته‌اند. یک اسپیکر دوگانه و پورت لایتنینگ هم در انتهای گوشی نصب شده است. آیفون 9 در قالب یک گوشی ضخیم نمایش داده شده است، اما بر اساس گزارش‌های منتشر شده، این محصول 150.9 میلی‌متر طول، 76.5 میلی‌متر عرض و 8.3 میلی‌متر ضخامت دارد.

هنوز اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی و سخت افزاری گوشی اقتصادی اپل در دسترس نیست. بعید نیست که گوشی ساز مشهور آمریکا در ساخت این گوشی هوشمند هم مانند سایر گوشی‌های جدیدش از پردازشگر A12 استفاده کند. این محصول احتمالا با قیمتی در حدود 650 دلار عرضه می‌شود.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر