;
coinex

توقف تولید گوشی‌های آیفون X و آیفون SE اپل ؛ پرچم‌دار به آخر خط رسید!

تولید گوشی‌های آیفون X و آیفون SE اپل متوقف می‌شود. به نظر می‌رسد که کوپرتینو این استراتژی را برای فروش بهتر سه گوشی آیفون 2018 خود انتخاب کرده است.

جزئیات مرتبط با تصمیم اپل مبنی بر توقف تولید گوشی‌های آیفون X و آیفون SE توسط یک موسسه تحقیقاتی به نام BlueFin Research منتشر شده است. ظاهرا سازنده مشهور آمریکایی می‌خواهد تولید این دو گوشی محبوب را متوقف کند تا بتواند گوشی‌های جدیدش را به اندازه تقاضای کاربران عرضه کند.

این شرکت باید در نیم سال دوم سال 2018 و نیم سال اول سال 2019 به ترتیب تعداد 91 و 92 میلیون دستگاه آیفون جدید را تولید کند. البته به احتمال زیاد تعداد کمتری از این گوشی‌ها در این بازه زمانی در اختیار کاربران اکوسیستم آی‌او‌اس قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: قیمت آیفون ۲۰۱۸ چقدر خواهد بود؟

توقف تولید آیفون X و آیفون SE می‌تواند به راحتی باعث فروخته شدن همه گوشی‌هایی شود که اپل می‌خواهد در سه ماهه سوم و چهارم سال 2018 عرضه کند، زیرا کاربران گوشی‌های اپل هم اکنون پروسه خرید اسمارت فون‌های جدید این سازنده را شروع کرده‌اند.

با اینکه هنوز نام آیفون های 2018 اپل هنوز مشخص نیست، اما بلوفین در گزارش خود از سه گوشی جدید اپل با نام‌های آیفون 9 (مجهز به نمایشگر LCD) و آیفون 11 و آیفون 11 پلاس (مجهز به نمایشگرهای OLED) یاد کرده است.

نامگذاری آیفون X ما را به نقطه‌ بدون بازگشت رساند؛ آیفون های ۲۰۱۸ اپل چه نامیده می‌شوند؟

اپل معتقد است که سه گوشی جدیدش موفقیت بالایی را در بازار گوشی‌های همراه برای این شرکت به ارمغان می‌آورند. این سازنده گفته است کاربرانی که محصولات 2017 این برند را نخریده‌اند، بدون شک آیفون‌های 2018 را خریداری می‌کنند.

هنوز نمی‌توان با اطمینان گفت که عدم تولید آیفون X و آیفون SE باعث می‌شود که کاربران اکوسیستم iOS نتوانند در هنگام عرضه آیفون‌های 2018 این دو گوشی را خریداری کنند یا خیر.

در مجموع بعید نیست که اپل این دو گوشی محبوب را از ویترین فروشگاه‌های آنلاین و عادی خود به منظور تسهیل پروسه فروش گوشی‌های جدیدش خارج کند.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر