;
coinex

پایان کار یاهو مسنجر ؛ خداحافظی تلخ با یک پیام رسان محبوب

امروز پایان کار یاهو مسنجر است. این پیام رسان قدیمی محبوب امروز بعد از 20 سال به کار خود پایان می دهد و دیگر امکان استفاده از آن وجود ندارد.

به گزارش تکراتو، از امروز ۲۶ تیر ماه به بعد دیگر نمی‌توان از پیام رسان یاهو مسنجر استفاده کرد. دسترسی به چت ها و ورود به حساب کاربری دیگر ممکن نیست.


بیشتر بخوانید: روزی روزگاری با نرم افزار پیام رسان محبوب یاهو مسنجر: اگر بار گران…


خداحافظی با یاهو مسنجر

پایان کار یاهو مسنجر برای بسیاری از کاربران سخت است. تیم یاهو مسنجر با انتشار بیانیه‌ای علت توقف پشتیبانی خود از این برنامه چت قدیمی و پرطرفدار را توضیح داد:

ما میدانیم که طرفداران وفاداری در سراسر دنیا داریم که هنوز از یاهو مسنجر برای صحبت با دوستان خود استفاده می‌کنند زیرا این سرویس جز اولین سرویس‌ها و اپلیکیشن‌هایی است که برای چت استفاده می شد. چون چشم انداز ارتباطات گروهی در حال تغییر است، ما تصمیم گرفته‌ایم که ابزاری بسازیم که تا بتواند تمامی خواسته‌‌های کاربران را فراهم کند.

چندی پیش بود که یاهو پیام‌رسان Squirrel را به عنوان جایگزین مسنجر معرفی کرد. البته این پیام رسان هنوز فراگیر نشده است و باید دید که آیا در آینده می تواند شانسی برای محبوب شدن داشته باشد.

نکته دیگری که لازم به ذکر است این است که می توان از آیدی یاهوی خود در سرویس‌های دیگر این شرکت نظیر ایمیل و Fantasy استفاده کرد.

.

منبع: PCMag

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر