;
coinex

حضور آژانس بازاریابی دیجیتال دارت در نمایشگاه الکامپ 97

آژانس بازاریابی دیجیتال دارت در نمایشگاه الکامپ 97 حضور خواهد داشت. الکامپ (ELECOMP)، یک نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، رایانه و تجارت الکترونیک است که همه ساله در تهران و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران زیر نظر شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران برگزار می‌شود.

نمایشگاه الکامپ، بزرگ‌ترین رویداد تجاری در عرصه‌ی تولید و عرضه‌ی محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است. این نمایشگاه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و فرصتی بی‌نظیر را فراهم می‌کند تا آخرین دستاوردها‌ی این حوزه ارائه شوند و افراد شاغل در این صنعت بتوانند با هم در ارتباط باشند.

این نمایشگاه، 6 تا 9 مردادماه، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

حضور آژانس بازاریابی دیجیتال دارت در الکامپ 97

 آژانس بازاریابی دیجیتال دارت

آژانس بازاریابی دیجیتال دارت که یکی از فعالان حوزه دیجیتال است، امسال در نمایشگاه الکامپ حضور خواهد داشت. این آژانس تبلیغاتی با شرایطی ویژه و اتفاق هایی جذاب، منتظر شماست. دارت یک آژانس بازاریابی دیجیتال با تیمی متخصص و خلاق است که می‌تواند کمپین‌های دیجیتال 360 شامل موراد زیر را طراحی و اجرا کند:

  • بازاریابی مبتنی بر عملکرد مانند CPL ،CPI ،CPA ،CpC
  • ایمیل مارکتینگ
  • تبلیغات در گوگل
  • تبلیغات همسان (Native Ads)
  • تولید محتوای خلاقانه و اثربخش شامل: ویدیو، موشن‌گرافیک، استاپ‌موشن، پست‌های اینستاگرام، توییتر، لینکدین و…

آژانس بازاریابی دیجیتال دارت از گسترده‌ترین شبکه‌ی هوشمند تبلیغات موبایلی استفاده می‌کند که بیش از 40 هزار ناشر خارجی و 40 میلیون کاربر ایرانی دارد. همچنین ظرفیت نصب 100هزار اپلیکیشن در روز را داشته و می‌تواند از نتایج اجرا و اثربخشی کمپین‌ها، گزارش‌های تحلیلی دقیقی ارائه دهد.

دارت می‌تواند راهنمایی برای دنیای دیجیتال و کسب و کار شما باشد و به شما کمک کند تا با قدرت بیشتری در دنیای دیجیتال حاضر شوید. آژانس بازاریابی دیجیتال دارت همراه شماست تا وقتی که در کسب و کار خود به هدف بزنید. دارت راهکارهایی که شما برای موفقیت به آنها نیاز دارید، ارائه می‌کند.

با دارت به هدف بزنید!

زمان: 6 تا 9 مرداد

مکان: محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ـ سالن 38B ـ غرفه 635

منتظر شما هستیم.

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر