;
coinex

یک شارژر برای دو دستگاه ؛ شارژر بی‎سیم نوت 9 ساعت گلکسی واچ را هم شارژ می‌کند!

شارژر بی‌سیم گلکسی نوت 9 می‌تواند ساعت هوشمند گلکسی واچ سامسونگ را نیز شارژ کند. با این شیوه، کاربران می‌توانند تعامل بیشتری با محصولات سامسونگ داشته باشند.

انتشار شایعات در خصوص سامسونگ گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) تمامی ندارد و فقط رونمایی از این دستگاه در 9 آگوست (18 مردادماه) می‌تواند پایانی باشد بر این شایعات مختلف.

گفته می‌شود که سامسونگ در روز 18 مرداد علاوه بر رونمایی از فبلت جدید سری گلکسی نوت، ساعت هوشمند جدید گلکسی واچ خود را نیز معرفی خواهد کرد. سامسونگ در کنار این محصولات احتمالا از روی شارژر وایرلس جدیدی نیز پرده برخواهد داشت.

شارژر بی‌سیم گلکسی نوت 9

بر اساس گفته‌های این شرکت، شارژر بی‌سیم نوت 9 قادر است تا به طور همزمان دو دستگاه را شارژ کند. Roland Quandt اولین شخصی است که این اطلاعات را فاش کرده است. او با اشاره به شارژر وایرلس گلکسی نوت 9 به این نکته اشاره کرده است که از این شارژر، می‌توان برای شارژ نوت 9 و ساعت گلکسی واچ و یا شارژر دو گوشی به طور همزمان استفاده کرد.

شارژر وایرلس گلکسی نوت 9

این موضوع، توان خروجی 25 وات شارژ بی سیم گلکسی نوت 9 را که اخیرا با شماره مدل EP-N6100 در اسناد FCC رویت شد، توجیه می‌کند. در آن زمان تصور می‌شد که این سازنده کره‌ای شارژر جدیدی ارائه کرده تا بتواند زمان شارژ شدن دستگاه را به حداقل برساند، اما اکنون مشخص شد که این توان بالای خروجی برای شارژ کردن همزمان دو دستگاه به شکل وایرلس است.

آخرین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

 

.

منبع: igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر