coinex
راهنمای خرید تکراتو

قلم اس پن گلکسی نوت 9 یک ریموت کنترل است!

قلم اس پن گلکسی نوت 9 یکی از جذابیت‌های این فبلت پرچمدار است. بر اساس شایعاتی که به تازگی منتشر شده، قلم S-Pen نوت 9 یک ویژگی منحصر به فرد دارد. این قلم می‌تواند یک کنترل از راه دور باشد!

سامسونگ گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) به زودی معرفی خواهد شد. در واقع 9 آگوست (18 مردادماه) زمانی است که برای برگزاری رویداد رونمایی از این فبلت پرچمدار در نظر گرفته شده است. در حال حاضر گزارش جدیدی از ویژگی جذابی در قلم اس پن این دستگاه خبر می‌دهد.

مهمترین نقطه قوت فروش سری گلکسی نوت، از زمان عرضه اولیه، قلم اس پن آن بوده است. ویژگی خاصی که باعث شده تا کاربران زیادی به این سری از گوشی های سامسونگ علاقه نشان دهند. با وجود اینکه این قلم هنوز هم یک ویژگی بی‌نظیر در بازار موبایل محسوب می‌شود، اما کمبود رقابت در این زمینه باعث شده است که سامسونگ تغییرات چندانی در آن ایجاد نکند.

قلم اس پن گلکسی نوت 9 ؛ یک کنترل از راه دور

به نظر می‌رسد که سامسونگ برای مدل گلکسی نوت 9 خود برنامه ویژه ای دارد. بر اساس گزارشی که توسط SamMobile منتشر شد، علاوه بر پیشرفت‌های زیادی که در قلم اس پن نوت 9 بوجود می‌آید، یک ویژگی جدید نیز به آن اضافه خواهد شد. قلم اس پن گلکسی نوت 9 یک کنترل از راه دور است.

بیشتر بخوانید: تولید باتری قابل انعطاف سامسونگ، تولد گوشی‌های منعطف را نوید می‌دهد

در حال حاضر S-Pen به عنوان یک قلم استایلوس بدون باتری می‌تواند عملکردهای مختلفی را ارائه دهد، اما زمانی که دقیقا در کنار گوشی باشد؛ اما ظاهرا غول کره‌ای قرار است تا قابلیت‌های این قلم استایلوس را از طریق اتصال بلوتوث افزایش دهد.

قلم اس پن گلکسی نوت 9 و کنترل از راه دور

ویژگی جدید قلم اس پن گلکسی نوت 9 شامل کنترل پخش موسیقی و عکاسی از راه دور است. از آنجایی که اولین تیزر رسمی سامسونگ، به قلم اس پن نوت 9 اشاره دارد، می‌توان اعتبار زیادی برای این شایعه قایل بود.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: 9to5google

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر