;
coinex

جریمه گوگل توسط اتحادیه اروپا اعتراض ترامپ را به همراه داشت

رئیس جمهور آمریکا به جریمه گوگل توسط اتحادیه اروپا اعتراض کرد. دونالد ترامپ در واکنش به این اتفاق توییتی را منتشر کرده است.

به گزارش تکراتو، هفته پیش بود که اتحادیه اروپا گوگل را به دلیل سوء استفاده از قدرت در بازار گوشی‌های هوشمند جریمه کرد. گوگل باید غرامتی 5.1 میلیارد دلاری پرداخت کند. گفته شده بود که فشار اروپایی‌ها می‌تواند گوگل را مجبور کند که در پلتفرم موبایل خود تغییراتی اعمال نماید.


بیشتر بخوانید: مخالفت با قوانین اتحادیه اروپا منجر به جریمه ۴ میلیارد و ۳۴۰ میلیون دلاری گوگل شد


اعتراض ترامپ به جریمه گوگل توسط اتحادیه اروپا

ترامپ در توییتی به جریمه گوگل توسط اتحادیه اروپا اعتراض کرد. وی اعلام کرد که:

من به شما گفتم! اتحادیه اروپا یکی از بزرگترین شرکت‌های ما، گوگل را 5 میلیارد دلار جریمه کرد. آنها از ایالات متحده سوء استفاده کردند ولی اوضاع اینگونه نخواهد ماند.

گفته شده که این توییت ترامپ می‌تواند نشانه‌ای برای بدتر شدن روابط بین ایالات متحده و اتحادیه اروپا باشد. اخیراً رئیس جمهور آمریکا به اختلافاتی با اروپایی‌ها بر خورده و حتی آنها را دشمن ایالات متحده خطاب کرده است.

بخشی از توییت دونالد ترامپ صراحتا به تهدید علیه تعرفه‌هایی که قرار است بر کالاهای اروپایی از جمله خودروها اعمال شود، اشاره دارد.

کمیسر اروپا در امور رقابت‌های بازرگانی این جریمه را اعمال کرده و دونالد ترامپ او را بانوی مالیات خطاب نموده است. وستاگر جریمه گوگل توسط اتحادیه اروپا را تصمیمی علیه ایالات متحده نمی‌داند. او اعلام کرده که :

من بسیار ایالات متحده را دوست دارم.

جریمه‌ای که برای کمپانی گوگل در نظر گرفته شده، بیشترین جریمه‌ای است که یک نهاد قانون گذار می‌تواند بر یک شرکت اعمال کند. اتحادیه اروپا اعلام کرده که گوگل از موقعیت اندروید، پلی استور و کروم سوء استفاده کرده و در نظر دارد تا با این کار سرویس‌های خود را بیشتر در معرض کاربران قرار دهد.

البته گوگل قادر به پرداخت این جریمه است، ولی این موضوع می‌تواند بر مدل کسب و کار این شرکت تاثیر بگذارد.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر