;
coinex

تبلیغ جدید ایرانسل خشم خودروسازان داخلی را برانگیخت

ایرانسل به تازگی برای تشویق کاربران به خرید سیم کارت ‌های دائمی این شرکت، تبلیغی را به صورت گسترده در سطح کشور آغاز کرده است، اما به نظر می‌رسد که این کمپین تبلیغاتی جدید به مذاق خودروسازان داخلی خوش نیامده است.

در تبلیغ جدید اپراتور دوم کشور، تصویر مبهمی از یک خودرو با چراغ‌هایی روشن دیده می‌شود که در زیر آن نوشته شده است “فعلا ماشین نخرید، سیم‌کارت بخرید!”

ایرانسل در این تبلیغ به یک خودروی 200 میلیونی اشاره دارد که به عنوان جایزه به یک نفر تعلق خواهد گرفت. شاید در نگاه اول هیچ چیز عجیبی به نظر نرسد، اما عبارت ” فعلا ماشین نخرید” مدیران صنعتی کشور را به یاد کمپینی انداخته است که سه سال پیش و در چنین روزهایی با همین کلمات شکل گرفت و صنعت خودروی داخلی را با چالش مواجه کرد.

تبلیغ جدید اپراتور دوم کشور

راه‌اندازی کمپین جدید ایرانسل یک سیاست تبلیغاتی تهاجمی دیده می‌شود. صنعت خودرو یکی از بزرگترین صنایع داخلی ایران است و در روزگاری که واحدهای صنعتی داخلی کشور حال و روز چندان خوبی ندارد، چنین استراتژی‌هایی می‌تواند برای فعالین این حوزه چالش برانگیز باشد.

این موضوع تا به آنجایی پیش رفت که یکی از خودروسازان مطرح داخلی با ارسال نامه‌ای به بخش بازاریابی شرکت ایرانسل، با اشاره به همان کمپین معروف چند سال گذشته، این نکته را گوشزد کرده که در حال حاضر نیز جریاناتی از همان دست آغاز شده که قصد تخریب دارد و از آنها خواسته است تا این کمپین را متوقف کنند.

به عقیده برخی از کارشناسان صنعتی، با توجه به تحریم‌های اخیر ایالات متحده و عدم تامین قطعات برای ساخت خودروهای داخل، راه‌اندازی چنین کمپینی بیشتر از آنکه بتواند تبلیغی برای این اپراتور باشد، ضد تبلیغی برای صنعت داخلی است.

عبارت "فعلا ماشین نخرید" یادآور خاطره‌ای تلخ برای خودروسازان است

عبارت “فعلا ماشین نخرید” یادآور خاطره‌ای تلخ برای خودروسازان است و به همین دلیل آنها با ارسال نامه‌ای به این شرکت و رونوشت به مشاور وزیر صنعت و همچنین مدیرکل اداره بازرگانی صدا و سیما خواستار توقف هر چه سریعتر این کمپین هستند.

در این نامه آمده است که در طی روزهای آتی، آگهی شرکت ایرانسل وارد فاز جدیدی می‌شود، پس به منظور دوری از هرگونه شائبه‌ی جریان سازی و همراهی با کمپین‌هایی که علیه صنعت داخلی کشور وجود دارد، پیام تبلیغاتی این شرکت باید هرچه سریعتر تغییر کند.

کمپین جدید ایرانسل از 15 تیرماه آغاز و تا 15 شهریور ادامه دارد. این اپراتور از کاربران می‌خواهد تا در این بازه زمانی با تغییر سیم‌کارت های اعتباری خود و تبدیل آن به سیم کارت دائمی در قرعه کشی یک خودروی 200 میلیون تومانی شرکت کنند.

شاید توجه ویژه شرکت‌های بزرگی همچون ایرانسل به مسایل حاشیه‌ای موجود در ایران بتواند از بروز چنین چالش‌هایی جلوگیری کند. باید دید که در روزهای آینده چه اتفاقی برای تبلیغ جدید ایرانسل خواهد افتاد. آیا این اپراتور می‌تواند همچنان به کمپین خود ادامه دهد یا اینکه زور خودروساز داخلی بیشتر بوده و این تبلیغ متوقف خواهد شد!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    با سلام پس این قرعه کشی خودرویه ۲۰۰ملیونی چی شد؟چرا هیچ خبری نیس هرچی سرچ میزنیم ؟اگه لغو شده حداقل اعلام کنید

    پاسخ