;
coinex

گلکسی X دیگر گلکسی ایکس نخواهد بود!

نام گوشی انعطاف پذیر سامسونگ گلکسی ایکس نخواهد بود. در حالی که انتظار می‌رفت سامسونگ با نام گلکسی ایکس به جنگ گوشی‌های اپل برود، اما اکنون خبر می‌رسد که این شرکت احتمالا برای گوشی‌های منعطف خود نام دیگری انتخاب خواهد کرد.

اطلاعات دقیقی درباره این موضوع وجود ندارد، اما شایعه شده است که سامسونگ پس از کش و قوس‌های زیاد، تصمیم گرفته تا از نام گلکسی ایکس استفاده نکند. صرفنظر از اینکه سامسونگ چه نامی برای این گجت نامتعارف خود انتخاب کند، این دستگاه همچنان بخشی از خانواده گلکسی خواهد بود.


بیشتر بخوانید: سامسونگ نام پرچمداران گلکسی S خود را به گلکسی X تغییر می‌دهد


انتظار می‌رود که این مدل به تعداد محدود تولید شود. هدف اصلی سامسونگ از این کار، بررسی و سنجیدن میزان تمایل بازار به این نوع گجت است. سامسونگ متوجه شده است که برای طراحی این گوشی می‌تواند تنها از یک پنل اولد استفاده کند. این پنل می‌تواند به داخل خم شود.

گوشی انعطاف پذیر سامسونگ دارای یک لولای مکانیکی در پشت صفحه نمایش است. به نظر می‌رسد که لولا طوری طراحی شده تا قابل رویت نباشد، چراکه طراحی آن به شکل فیلیپ فون (گوشی تاشو) انتخاب شده است. نوار نوتیفیکیشن در این گجت در حالت خمیده قابل مشاهده نیست. نوار نمایشگر نیز در درجه اول برای نوتیفیکیشن‌ها و کلید میانبر استفاده می‌شود.

تماشا کنید: ملاقات با سامسونگ گلکسی X ؛ پرچم‌داری از آینده

بر اساس شایعات منتشر شده، گوشی قابل انعطاف غول کره‌ای در اوایل سال 2019 در نمایشگاه CES که سالیانه در لاس وگاس، نوادا برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد. درحالی که سامسونگ به دنبال پاسخ به تقاضای بازار درمورد گوشی‌های آینده است، اما نتوانسته که انتظارات عمده کاربران را  برآورده کند. با این وجود، فروش گوشی‌های انعطاف پذیر سامسونگ احتمالا از اوایل نیمه دوم سال 2019 آغاز خواهد شد.

آخرین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر