;
coinex

ملاقات با سامسونگ گلکسی ایکس ؛ پرچم‌داری از آینده [تماشا کنید]

سامسونگ گلکسی ایکس (Samsung Galaxy X) احتمالا برگ برنده‌ی این کمپانی کره‌ای برای سال 2019 باشد، در ادامه با تکراتو همراه باشید تا طراحی احتمالی پرچمدار نسل آینده‌ سامسونگ را تماشا کنید.

مدت‌هاست که اخبار و شایعات گوناگون درباره‌ گوشی منعطف سامسونگ گلکسی ایکس شنیده می‌شود؛ در عین حال شایعات پیرامون نسل بعدی گلکسی‌های این شرکت نیز کم نیستند. گفته شده که احتمالا غول کره‌ای دنیای تکنولوژی برنامه ویژه‌ای برای دهمین نسل از پرچمداران خود یعنی گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 10 خواهد داشت.

سامسونگ گلکسی ایکس یا گلکسی اس 10

گلکسی ایکس یا گلکسی اس 10

بله، این احتمال بسیار زیاد است که این گلکسی ایکس مرموز همان گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) مورد انتظارمان باشد. انتخاب نامی مشابه آنچه اپل برای دهمین نسل آیفون خود برگزید و گفته شده که در نسل یازدهم آیفون نیز این نام را حفظ خواهد کرد.

هرچند که نامگذاری آیفون X به گونه ای انجام شد که هنوز نمی‌توان پیش بینی درستی از نام آیفون 2018 داشت؛ اما برخی معتقدند که سامسونگ در ادامه راهی را خواهد رفت که اپل آن را ایجاد کرده است!


بیشتر بخوانید: 


اما ظاهرا سامسونگ تصمیم دارد یک تحول بی‌نظیر در گوشی‌های هوشمند ایجاد کند به نحوی که رقیب خود، اپل، را از گردونه‌ی رقابت خارج کند. برای دستیابی به این هدف، سامسونگ گلکسی ایکس را به عنوان اولین گوشی هوشمند منعطف جهان با سه نمایشگر که قابلیت تبدیل شدن به یک تبلت قدرتمند را نیز دارد، طراحی و روانه‌ی بازار خواهد کرد.

طراحی‌های شبیه به آن‌چه در ویدیو رندر شده از طراحی احتمالی سامسونگ گلکسی X خواهید دید، پیش از این در مدارک ثبت حق اختراع سامسونگ نیز دیده شده‌اند و باید منتظر ماند و دید آیا این محصول انقلابی حقیقتا سال 2019 به بازار عرضه خواهد شد؟

آن‌طور که در ادامه شاهد آن هستید، محصول باور نکردنی سامسونگ است که از سه نمایشگر بهره می‌برد و دیگر نیازی به دوربین سلفی نیز نخواهد داشت؛ زیرا با باز شدن گوشی می‌توانید با دوربین اصلی دستگاه از خودتان سلفی بگیرید و روی نمایشگر 6.4 اینچی با رزولوشن 4K این دستگاه تصویر خود را ببینید.

طراحی احتمالی سامسونگ گلکسی ایکس

هرچند که مطمئنا مسائل فنی بسیاری باید در تولید چنین دستگاهی رعایت شوند، اما تصور در دست گرفتن یک گوشی هوشمند با چنین امکاناتی حقیقتا هیجان برانگیز است. به هر روی اکنون دعوت می‌کنیم به تماشای ویدیوی بسیار دیدنی از طراحی احتمالی سامسونگ گلکسی ایکس بنشینید و سپس به ما بگویید نظر شما درباره این طراحی ویژه چیست؟

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: youtube

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر