;
coinex

تعداد کلمات ترجمه شده توسط گوگل ترنسلیت در روز ۱۴۳ میلیارد است

تعداد کلمات ترجمه شده توسط گوگل ترنسلیت در روز 143 میلیارد اعلام شده است. این سرویس گوگل حکم طلا را برای این کمپانی دارد.

به گزارش تکراتو، ساندار پیچای مدیرعامل گوگل در جریان کنفرانسی که برای اعلام عملکرد مالی این شرکت در سه ماهه مالی دوم سال ترتیب داده شده بود، اطلاعات جالبی را ارائه کرد. به گفته پیچای روزانه ۱۴۳ میلیارد کلمه توسط گوگل ترنسلیت ترجمه می‌شود.

تعداد کلمات ترجمه شده توسط گوگل ترنسلیت

گوگل سرویس ترجمه خود را حدودا دوازده سال پیش راه اندازی کرد و در طول این سالیان قابلیت‌ها و توانمندی‌های جدیدی به آن اضافه نمود. از جمله این پیشرفت‌ها می‌توان به بهبود سرعت ترجمه گوگل ترنسلیت اشاره کرد.

پیچای در مورد تعداد کلمات ترجمه شده توسط گوگل ترنسلیت و افزایش قابلیت‌های آن اعلام کرده:

من از شنیدن بازخوردهای مثبت پیرامون فواید گوگل ترنسلیت برای مسافران روسیه به شدت به خودم می بالم. در این شرایط وقتی شما در محیطی ناآشنا حضور داشته باشید یا اینکه زبان مردمان آن سرزمین را ندانید گوگل وارد کمک می شود تا اطلاعات درست را در زمان درست در اختیارتان قرار دهد.

در حال حاضر گوگل سرویس ترجمه و همچنین اپلیکیشن مربوط به آن را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد اما احتمال اینکه این سرویس به یک ماشین چاپ پول تبدیل شود، بعید نیست.

همزمان با تلاش گوگل برای بهبود اپلیکیشن ترجمه و افزودن قابلیت‌های جدید به آن، فرصت‌های کسب و کار نیز برای آن رشد پیدا خواهند کرد.

شما در روز چند بار از گوگل ترنسلیت استفاده می‌کنید؟

.

منبع: businessinsider

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر