coinex
راهنمای خرید تکراتو

آیا گوگل هم قصد توسعه فناوری بلاکچین را دارد؟

گوگل هم قصد توسعه فناوری بلاکچین را دارد. این کمپانی با استفاده از ستون فقرات فناوری بلاکچین سرویس‌های بیشتری در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

به گزارش تکراتو، گوگل برای تقویت سهم خود از بازار، قصد دارد به توسعه فناوری بلاکچین بپردازد. در رویداد  Cloud Next  بود که گوگل خبر همکاری با یک کمپانی ارائه دهنده ابزارهای توسعه اپلیکیشن‌های مبتنی بر بلاکچین را اعلام کرد.

توسعه فناوری بلاکچین توسط گوگل

کمپانی  Digital Asset  که گوگل می‌خواهد با آن همکاری کند، زبان برنامه نویسی ویژه‌ای را برای اپ‌های مبتنی بر بلاکچین طراحی کرده که باعث می‌شود کاربران پلتفرم ابری گوگل (GCP) بدون نیاز به پیکربندی پلتفرم زیربنایی بتوانند سرویس‌های مبتنی بر بلاکچین را تست و عرضه نمایند.

از طریق این ابزارها، توسعه فریمورک‌های دفتر کل توزیع شده (DLT) در اپلیکیشن‌ها و سرویس‌ها در زمانی بسیار سریع و با پیچیدگی کمتر صورت خواهد گرفت.

لئونارد لا، مدیر پلتفرم سرویس‌های مالی GCP با ابراز خرسندی از همکاری با Digital Asset اعلام کرد:

دفتر کل توزیع بلاکچین می‌تواند در حوزه خدمات مالی و حوزه‌های دیگر به مشتریان کمک کند. به همین دلیل از ارائه‌ی ابزارهای آن در پلتفرم ابری بسیار خوشحالیم.

گوگل علاوه بر همکاری با کمپانی مذکور تاکید کرده که مشتریان سرویس ابری در ماه های آینده قادر به توسعه ابزارهای مبتنی بر اتریوم و فابریک هایپر لجر خواهند بود.

هایپر لجر تکنولوژی‌های متن باز بلاکچین نظیر دفاتر کل توزیع شده، موتورهای هوشمند قرارداد، کتابخانه‌‌های مشتری و واسط‌‌های کاربری را نگهداری کرده و توسعه می‌دهد. فابریک یکی از پروژه‌های هایپر لجر است که توسط بنیاد لینوکس میزبانی می‌شود.

.

منبع: techradar

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر