;
coinex

ارائه 314 خدمت الکترونیکی توسط دستگاه‌های دولتی در الکامپ 97

دستگاه‌های دولتی در الکامپ 97 به ارائه ۳۱۴ خدمت الکترونیکی می‌پردازند. به گفته رئیس سازمان فناوری اطلاعات، ۴۱ دستگاه دولتی در الکامپ حضور دارند.

به گزارش تکراتو، رسول سرائیان به ارائه خدمات دولت الکترونیک در نمایشگاه الکامپ ۹۷ اشاره کرد و اعلام نمود که دولت الکترونیک ابزار شفاف سازی و جلوگیری از رانت است. وی ادامه داد که با ارائه خدمات دولت الکترونیک در نمایشگاه الکامپ، سایر دستگاه‌ها نیز، تشویق به استفاده از این خدمات خواهند شد.

حضور دستگاه‌های دولتی در الکامپ 97

سرائیان به رویکرد خدمات محور دولت در نمایشگاه الکامپ 97 اشاره کرد و ادامه داد که حضور هر دستگاه در این سالن، با ارائه خدمات الکترونیکی همراه خواهد بود. به گفته سرائیان سازمان برنامه و بوجه با ۲۰ خدمت، وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی با ۱۵ خدمت، شهرداری ۱۵ خدمت، سازمان بورس و اوراق بهادار با ۱۶ خدمت و گمرک جمهوری اسلامی با ۱۳ سرویس مشخص در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

حضور دستگاه‌های دولتی در الکامپ 97

معاون وزیر ارتباطات در ادامه به رشد ۲۰ رتبه‌ای ایران در شاخص جهانی دولت الکترونیک اشاره نمود و گفت که در این رده بندی، ایران از مرحله متوسط به بالا ارتقا پیدا کرده است. در بخش مشارکت الکترونیکی هم با ۳۳ پله رشد، ایران جز ۵ کشور اول دنیا است.

مشکلات پیش روی توسعه دولت الکترونیک

رئیس سازمان فناوری اطلاعات در ادامه صحبت‌های خود در مورد نمایشگاه الکامپ و حضور دستگاه‌های دولتی در این نمایشگاه به مهمترین مشکل پیش روی توسعه دولت الکترونیک اشاره کرد. وی همراه نبودن سازمان‌ها و دستگاه‌ها را مهمترین مشکل موجود دانست.

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر