;
coinex

مقالات جدید آموزش سئو سایت

ویرلن جدید ترین مقالات آموزش تخصصی سئو و بهینه سازی سایت برای رتبه اول گوگل را منتشر میکند، در این بخش تیتر چند مورد از این مقالات را میتوانید مشاهده کنید:

سئو سایت با تمرکز بر برندینگ

چرا باید تمرکز سئو سایت شما بر برندسازی باشد؟

چرا باید تمرکز سئو سایت شما بر برندسازی باشد؟

گوگل همیشه به برند های تجاری راهکاری حرفه ای ارائه کرده است.

برندهای تجاری با بک لینک های کمتر، رتبه بندی بهتری دریافت می کنند و البته براساس عملکرد نامناسب “مجازات” می شوند، اما چند هفته بعد دوباره به صفحه اول برمی گردند. برند های کوچک، اما هیچگاه چنین سودی نمی برند؛ بلکه باید دوبرابر بک لینک بدست آورند، و هیچوقت شانس بازگشت دوباره نخواهند داشت!

هر چه تشخیص برند قوی تر باشد، احتمال شانس دریافت کلیک بیشتر خواهد بود. که یعنی احتمال بیشتر خرید.

درواقع داشتن رتبه یک ، دیگر به معنای گذشته ی آن نیست! حالا  برند های که به دیجیتال مارکتینگ اهمیت بیشتری میدهند، در سئو SEO هم موفق تر هستند…

این مقاله را در سایت ویرلن مطالعه کنید : https://www.virlan.co/seo/branding/


سئو سایت و تبلیغات در گوگل چه ارتباطی با هم دارند؟

چگونگی همکاری سئو SEO و تبلیغات گوگل SEM در سال ۲۰۱۸

چگونگی همکاری سئو SEO و تبلیغات گوگل SEM در سال ۲۰۱۸

سئو SEO و تبلیغات در گوگل SEM در اصل دو طرف از یک سکه هستند، اما آنها شامل اقدامات بسیار متفاوتی شده و به جنبه های مختلفی از بازاریابی اینترنتی مربوط می شوند. گاهی اوقات این دو اصطلاح بعنوان مجموعه از فعالیت های مشابه در کنار یکدیگر استفاده می شود، که می تواند برای برخی از ما، گیج کننده باشد.

سئو سایت با تبلیغات گوگل چه فرقی دارد؟

تفاوت بین بهینه سازی سایت یا سئو SEO  و بازاریابی موتور جستجو، تبلیغات در گوگل SEM  چیست؟

این دو چه رابطه ای با یکدیگر داشته و در کنار هم چگونه کار می کنند؟

هر متخصص دیجیتال مارکتینگ باید این دو اصطلاح را بخوبی شناخته و اهمیت آنها در عرصه بازاریابی اینترنتی و برندینک دیجیتال را درک کرده باشد. ادامه ی این مطلب را با دقت بخوانید تا نقش امروز SEO و SEM را در زمینه بازاریابی دیجیتال کشف کنید.

این مقاله را در سایت ویرلن مطالعه کنید : https://www.virlan.co/seo/seo-sem/


قیمت سئو سایت بر اساس چه معیارهایی مشخص میشود؟

تعرفه قیمت بهینه سازی سایت و سئو چقدر است؟

تعرفه قیمت بهینه سازی سایت و سئو چقدر است؟

اگر برای جذب مخاطبانی که در گوگل بدنبال خدمات و محصولات شما هستند تلاش می‌کنید و به این نتیجه رسیده اید که سئو سایت خود را به یک شرکت ارائه دهنده خدمات سئو بسپارید، به احتمال زیاد با چالشی بنام قیمت سئو سایت مواجه شده اید. بطوریکه سئوکار ها و شرکت‌های سئو هرکدام قیمت متفاوتی را ارائه میدهند و این باعث سردرگمی شما شده است.

در این مقاله پارامتر های تاثیرگذار در قیمت سئو سایت در ایران را بررسی مکنیم.

قیمت سئو سایت چرا تا این اندازه متغیر است؟

بهینه سازی سایت و سئو از طرفی یک پروسه بسیار پیچیده و زمانبر است و از طرفی بدلیل موقعیت منحصر به فردی که برای شما در گوگل ایجاد میکند نه تنها به عنوان بهترین روش بازاریابی اینترنتی شناخته میشود، بلکه سودآوری پایدار بسیار قابل توجهی را در طول زمانی طولانی برای شما بوجود می آورد.

اگر بخواهیم بررسی کنیم که با توجه به استعلام های قیمت سئو سایت که از شرکت ها و سئوکار های مختلف دریافت کرده اید کدام منصفانه تر هستند باید ابتدا میزان اعتبار و محبوبیت برند آنها را بررسی کنید، سپس بصورت کامل و شفاف تمامی اقداماتی که تاکنون برای سئو سایت انجام داده اید را به متخصص سئو مورد نظر بگویید و درخواست های خود را بصورت کامل و واضح مطرح کنید.

هنگام عقد قرارداد سئو چه مواردی شما را تهدید میکند؟!

این مقاله را در سایت ویرلن مطالعه کنید :  https://goo.gl/fCMLCt


سئو منفی چیست؟! چگونه می‌توان متوجه آسیب سئو منفی شد؟

سئو منفی چیست؟! چگونه می‌توان متوجه آسیب سئو منفی شد؟

حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که شاهد افت رتبه سایت خود در جستجوی گوگل باشید و حس کنید که ممکن است رقبا باعث آن شده باشند!

در این مقاله ، ما قصد داریم تا بر روی فرآیند تشخیص اینکه آیا شما متاثر از تکنیک های سئو منفی بوده اید یا خیر، تمرکز کنیم.

زمانی که طبق مسیر زیر قدم بر می دارید تا تشخیص دهید چه اتفاقی افتاده است، باید صادقانه از خود بپرسید که آیا این کاهش رتبه به علت اقدامات خود شما بوده است یا واقعاً شخصی علیه شما عمل می کند.

سئو منفی چیست؟

این تمایزی مهم است؛ افت اولیه شما فرضاٌ می تواند توسط شخصی خارجی باشد، در حالی که ممکن است به طور تصادفی ایندکس نشدن مطالب شما باشد، یا رد کردن مسیرهای ضروری در robots.txt یا داشتن یک plug-in خراب در وردپرس که به طور ناگهانی تمام مطالب شما را با پارامترهای کوئری و کانونیزاسیون نامناسب تکثیر کرده باشد.

این مقاله آموزش سئو را در سایت ویرلن مطالعه کنید :  https://www.virlan.co/seo/negative-seo/

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر