;
coinex

زرین پال در الکامپ 97 ؛ قهرمان کسب و کار خودت باش

الکامپ 97 در حال برگزاری است و شرکت‌های مختلفی در آن دور هم جمع شده‌اند تا سرویس‌های خود را بیشتر به مشتریان معرفی کنند. زرین پال یکی از آنهاست. این ارائه دهنده درگاه پرداخت امسال با کمپین “قهرمان کسب و کار خودت باش” در الکامپ 97 حاضر شده است. 

زرین پال از سال 89 کار خود را به عنوان یک استارتاپ در حوزه فین تک آغاز کرد. این شرکت با هدف ارائه درگاه پرداخت به کسب و کارهای حوزه آنلاین تشکیل شد و اکنون بعد از گذشت 8 سال با دست پر در الکامپ 97 شرکت کرده است.

در الکامپ 97 قهرمان کسب و کار خودت باش

کمپین “قهرمان کسب و کار خودت باش” با هدف حمایت از کسب و کارهای خردی شکل گرفته که با زرین پال همکاری می‌کنند. این صحبت‌های عباسی فرد، مدیر روابط عمومی زرین پال است.

در بیست و چهارمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک، زرین پال با انتخاب یک رویکرد تعاملی با شرکت‌هایی که با آنها همکاری می‌کند، هدایا و کد تخفیف‌هایی را از آنها دریافت کرده که به مشتریان و مهمانان خود عرضه می‌کند. مدیر روابط عمومی زرین پال معتقد است که چنین رویکردی در جهت حمایت از شرکت‌هایی است که با این ارائه دهنده درگاه پرداخت همکاری می‌کنند.

زرین پال با شعار ضمانت پرداخت، زمانی وارد عرصه تجارت الکترونیک ایران شد که نگرانی‌های زیادی در زمینه پرداخت‌های آنلاین وجود داشت.

عباسی فرد در پاسخ به سوال تکراتو که چه مزیت رقابتی زرین پال را از سایر رقبا جدا می‌کند، گفت:

یکی از بزرگترین مزیت‌های این شرکت نسبت به سایر رقبا همین حمایت از کسب و کارها است، البته به جز این موضوع سرویس‌های خوب دیگری نیز وجود دارد. یکی از مهمترین نکات این است که زرین پال با پی اس پی های مختلفی که ارائه دهندگان درگاه پرداخت هستند، قرارداد همکاری دارد و این موضوع باعث می‌شود تا هر کسب و کاری که با زرین پال کار می‌کند، گویا با چندین شرکت پی‌اس‌پی مختلف همکاری دارد. این موضوع باعث می‌شود تا در هنگامی که یک پی‌اس‌پی دچار اختلال است، زرین پال به صورت هوشمند کاربر را به یک درگاه پرداخت پایدار ارتباط می‌دهد.

عباسی فرد در سوال دیگر تکراتو که آیا زرین پال تاکنون به دنبال جذب سرمایه گذار بوده است یا خیر می‌گوید:

خیر ما بوت استرپ کار می‌کنیم یعنی با درآمدهای کسب شده، هزینه‌های شرکت پرداخت می‌شود، البته در سال 94 با یک شرکت برای سرمایه‌گذاری صحبت کردیم که به نتیجه نرسید.

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    اقا اینا کلاه بردارن کلی تبلیغ و تشوی کردن که ۵ تومن شارژ کن ۳۵ تومن ببر همش کلاه برداریه

    پاسخ