;
coinex

حراجی آنلاین ردکالا ؛ آشنایی با ردکالا در نمایشگاه الکامپ تهران 97

حراجی آنلاین ردکالا سایتی برای فروش کالا و خدمات به شیوه نوین است. انواع مختلف حراجی در این سایت وجود دارد. گزارش اختصاصی تکراتو از غرقه ردکالا در نمایشگاه الکامپ تهران 1397 را در این نوشتار بخوانید.

حراجی آنلاین ردکالا سایتی است که انواع مختلف حراجی اعم از حراجی با ورودی، حراجی بدون ورودی، حراجی جایزه و حراجی‌های اختصاصی را شامل می‌شود. کالاهای موجود در حراجی‌ها و نیز فروشگاه ردکالا، همه دست‌اول، اوریجینال و با گارانتی معتبر هستند.

قیمت کالا‌ها و خدمات برای فروش با جزئیات ذکر شده‌اند و کابران می‌توانند پیش از خرید و یا شرکت در حراجی هزینه‌ها را از سایر فروشگاه‌ها استعلام بگیرند. شعار حراجی آنلاین رد کالا این است:

اگر قصد خرید یک کالا را دارید و ردکالا را به عنوان سایت خرید انتخاب کرده‌اید، ابتدا شانس خود را در حراجی امتحان کنید. اگر برنده حراجی باشید که کالای مورد نظر خود را با یک تخفیف بسیار عالی به‌دست خواهید آورد. اگر برنده حراجی نشدید، باز هم چیزی را از دست نمی‌دهید. هزینه‌ای که در حراجی صرف کرده‌اید به صورت بن تخفیف به شما عودت می‌شود تا برای خرید همان کالا یا کالای دیگری صرف کنید.

ردکالا در نمایشگاه الکامپ تهران 1397 حضور دارد. تکراتو سری به غرقه آنها زده و از چند و چون خدمات آنها با خبر شده است. اطلاعات بیشتر در مورد این حراجی آنلاین را در ادامه این نوشتار در تکراتو بخوانید.

حراجی آنلاین ردکالا در نمایشگاه الکامپ 97

در نمایشگاه الکامپ تهران و در غرفه “حراجی آنلاین ردکالا” به سراغ عباس سبزه‌ای، مسئول فروش ردکالا رفتیم. سبزه‌ای در خصوص ردکالا و چگونگی این کسب و کار آنلاین به خبرنگار تکراتو گفت:

سایت ما یک سایت حراجی آنلاین است که کالای نو و با گارانتی معتبر برای حراج بر روی آن قرار می‌گیرد. تعداد مشخصی از کاربران در هر یک از این حراجی‌ها ثبت‌نام می‌کنند، پیشنهاد مشخصی در حراجی وجود دارد. در ادامه در ساعت و تاریخی که قبلا اعلام شده است، رقابت میان کاربران آغاز می‌شود. در نهایت در میان کاربران یک نفر برنده حراجی می‌شود که کالای مذکور را حداقل با 30 درصد زیر قیمت بازار از آن خود می‌کند.

سبزه‌ای می‌گوید سایر کاربرانی که در حراجی برنده نشده‌اند، می‌‌توانند هزینه‌ای را که بابت ثبت‌نام در حراجی پرداخت کرده‌اند به صورت بن تخفیف از فروشگاه خرید کنند. او می‌گوید که فروشگاه و حراجی آنلاین ردکالا دو سال و نیم است که به فعالیت خود ادامه می‌دهد و در این مدت بیش از 3500 حراجی مختلف را برگزار کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: جمعه سیاه یا بلک فرایدی چیست؟ تاریخچه بزرگترین حراج دنیا

سبزه‌ای در پاسخ به اینکه برای جلب مشتری و افزایش جلب توجه مردم چه فعالیت‌هایی توسط ردکالا انجام گرفته است، گفت:

سعی کردیم تا از شبکه‌های مجازی این کار را شروع کنیم و تبلیغات آنلاینی در وب‌سایت‌هایی نظیر ورزش سه انجام داده‌ایم که هنوز نیز این تبلیغ وجود دارد. در مجموع به سراغ بسترهایی می‌رویم که بدانیم یوزرهای بیشتری را جذب وب‌سایت ما می‌کنند.

حراجی ردکالا

حراجی ردکالا بهترین استارتاپ الکامپ در دو سال گذشته

سبزه‌ای اضافه می‌کند که در نمایشگاه‌های الکامپ دو سال گذشته عنوان بهترین استارتاپ به ردکالا تعلق گرفته است. وی در پاسخ به این سوال که چه نوع کالاهایی در حراجی ردکالا وجود دارند، به خبرنگار تکراتو توضیح داد:

تقریبا همه‌جور کالایی بدون توجه به رده‌ سنی خاصی را در وب‌سایت قرار می‌دهیم. ما حتی حراجی‌هایی را به صورت ترکیبی با یکدیگر برگزار می‌کنیم. به این صورت که کالاهایی را که از نظر قیمت مشابه یکدیگر هستند را ترکیب کرده تا از این طریق سلایق مختلف را تحت پوشش قرار دهیم. با چنین کاری این حراجی ترکیبی در مدت زمان کوتاه‌تری به حد نصاب می‌رسد. به علاوه برنده حراجی با توجه به سلیقه خود می‌تواند کالای مورد نظر را انتخاب کند.

رقبای ردکالا تنها کپی‌برداری می‌کنند

از سبزه‌ای در خصوص رقبای ردکالا و سایت‌های دیگری که در این زمینه فعالیت می‌کنند پرسیدیم. وی در پاسخ اشاره کرد:

چندین سایت در این حوزه فعالیت می‌کنند. تقریبا می‌توان گفت که فعالیت‌ آنها شبیه به کار ماست و تفاوت‌های اندکی میان ما وجود دارد. من میتوانم ادعا کنم که ردکالا نخستین حراجی آنلاین ایرانی است و سایرین از کار ما کپی‌برداری می‌کنند. حتی موارد کپی کردن از بنرهای ما را نیز دیده‌ایم. سایت ما شاید از این نظر به دیجی‌کالا شباهت داشته باشد، همه دوست دارند از دیجی‌کالا کپی کنند.


بیشتر بخوانید : دیجی کالا مواد غذایی می فروشد؛ خرید روکولند توسط غول فروشگاهی آنلاین ایران


سبزه‌ای می‌گوید با این هدف که همه کالاها همراه با گارانتی معتبر عرضه شوند، مسئولیت تامین‌کنندن همه اجناس موجود در فروشگاه را خودمان برعهده گرفتیم. او در خصوص آینده کسب و کار ردکالا و رقابت با سایر حراجی‌ها اذعان کرد :

سایر رقبا دائما به این دلیل که ما ایده‌پردازی می‌کنیم و ایده‌های خود را پیاده می‌کنیم، عمدتا دنباله‌روی ما هستند. در یکی دو ماه آینده شاهد ایده‌های جدیدی از سوی ردکالا خواهیم بود. کپی کردن این ایده‌ها به این دلیل که نیاز به برنامه‌نویسی دارند، کار بسیار زمان‌بری است. رقبا تا بخواهند یکی از ایده‌های ما را پیاده‌سازی کنند، ما به سراغ ایده‌های بعدی خود می‌رویم.

در ردکالا کسی بازنده نیست!

مسئول فروش حراجی آنلاین ردکالا در خصوص اهداف این تیم برای توسعه چنین کسب و کاری بیان داشت: “هدف ما این است که افرادی که می‌خواهند خرید آنلاین انجام دهند، به جای آنکه وارد فروشگاه‌های آنلاین شوند، شانس خود را در ردکالا امتحان کنند و از این طریق کالای مورد نظر را با تخفیف خوبی خریداری کنند و در صورتی که در این حراجی برنده نشدند، چیزی را نیز از دست ندهند. هزینه‌ای که کاربران برای ثبت‌نام در حراجی پرداخت کرده‌اند به صورت بن 120 درصدی به آنها بازگردانده می‌شود تا از فروشگاه محصول دیگری را بتوانند خریداری کنند.

این حراجی آنلاین تاکنون تنها نسخه‌ وب داشته و تیم آنها در حال توسعه اپلیکیشن موبایلی هستند. سبزه‌ای می‌گوید، اما وب‌سایت ما به صورت واکنش‌گرا (Responsive) است و قابلیت تغییر رزولوشن دارد. در نهایت تفاوت چندانی میان بازکردن وبسایت با بازکردن اپلیکیشن وجود نخواهد داشت.

سبزه‌ای به عنوان سخن پایانی به این نکته اشاره کرد که:

امروزه به دلیل بعد مسافت و مشکلات ترافیک بهتر است تا مردم به سایت‌های آنلاین اعتماد کنند و خرید خود را بدون هیچ نگرانی انجام دهند. ردکالا هم‌اکنون هم در ستاد ساماندهی ثبت شده و هم دارای نماد اعتماد الکترونیک است، بنابراین مردم می‌توانند به راحتی به آن اعتماد کنند.

.

منبع: techrato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    گول زدن کاربرها و بهشون ردآف دادن پولشون میگرفتن به اسم حراجی و با یه پیغام برنده نشدی مواجهشون میکردن کاملا تابلو بود کسی برنده نمیشه لحظه آخر شمارنده مکث میشد و یه فردی دیگه انتخاب میشد و به بازندگان بجای برگشت پول خودشون ردآف میدادن کسی هم با ردآف کالایی نمیخرید چون تو سایتای دیگه قیمت کمتر و تخفیف بیشتر وجود داشت ردآفها برای خریدکالا محدود هم بود کاملا حقه بازی الان هم که خبری ازشون نیست متاسفانه خوردن و بردن و کیسه خود را پر کردن و افراد بیچاره ای که همه جوره سرشون کلاه رفت الان برن حقشون از کجا بگیرن سایت چی کشک چی همش هاشا میشه میره فضای استارت آپی روهمینا بدنام کردن

    پاسخ

    ا سلام و احترام
    سایت مورد نظر سایتی کاملا جعلی است و دارای مشکلات زیادی است . اینجانب در تاریخ ۲۴/۷/۹۷ در این حراجی شرکت کردم و مثلا می خواستم برای گوشی nova 3e رقابت نمایم. برای گرفتن بیشترین پیشنهاد میزان مناسب هزینه را پرداختم . در روند و پروسه مربوط به حراجی سایت مورد نظر قفل کرد و اینجانب نتوانستم حتی یک عدد پیشنهاد ثبت کنم در حالیکه ۴۰ پیشنهاد داشتم . پس از صحبت و ارتباط با افراد سایت فقط اعلام نمودند که قفل سایت مربوط به امنیت سایت می باشد و امری بدیهی است . پس از پایان هم یک سری redoff به من تعلق گرفت که اگر خود سایت را مشاهده نمایید به درد هیچ چیزی نمی خورد .در خود سایت افراد به راحتی می توانند اسمهای خود را عوض کنند و هیچ اطلاعات درستی از تعداد شرکت کننده ها وجود ندارد. در پایان اینجانب به شما عرض می کنم گه اگر می خواهید حداقل ۱۰۰ هزار تومان از پولتان را دور بریزید حتما در این حراجی شرکت کنید. در پایان خواستم که یک گوشی nova 2 بخرم که متاسفانه بعد از اینکه اطلاعات وارد سبد خرید می شد دیگر پروسه های مربوط به خرید در این سایت عمل نمی کرد . مسئولین سایت هم باز هم تنها یک چیز گفتند در آینده درست می شود .

    پاسخ