;
coinex

قیمت گلکسی نوت 9 مشخص شد ؛ یک گوشی 12 میلیون تومانی!

قیمت گلکسی نوت 9 با انتشار پوستری تبلیغاتی از آن فاش شد. این فبلت پرچم‌دار که تا چند روز دیگر توسط سامسونگ رونمایی می‌شود، اگر ارز دولتی دریافت نکند چیزی در حدود 12 میلیون تومان قیمت خواهد داشت.

نهم آگوست برابر با 18 مردادماه 97، سامسونگ جدیدترین گوشی سری گلکسی نوت خود را معرفی خواهد کرد. شایعات بسیاری حول و حوش این دستگاه در جریان است، اما آخرین اطلاعات منتشر شده از قیمت گلکسی نوت 9 خبر می‌دهند.

قیمت گلکسی نوت 9 چقدر است؟

برای پاسخ به این سوال باید به اندونزی برویم، جایی که در آن قیمت گلکسی نوت 9 برای پیش فروش اعلام شده است. در پوستر منتشر شده از قیمت نوت 9، رقم 13.5 میلیون روپیه اندونزی دیده می‌شود. این قیمت مربوط به نسخه 128 گیگابایتی آن است که چیزی در حدود 940 دلار خواهد شد.

قیمت گلکسی نوت 9 چقدر است؟

اما این تنها مدل پیش فروش شده نیست. یک نسخه 512 گیگابایتی از این دستگاه هم وجود دارد که با رقم 17.5 میلیون روپیه خودنمایی می‌کند. با این وجود، قیمت گلکسی نوت 9 با این فضای ذخیره سازی داخلی حدود 1215 دلار خواهد بود، این قیمت برای یک گوشی رقم بزرگی است حتی اگر آن گوشی، نوت 9 باشد!

با این وجود اگر قرار باشد که این دستگاه با دلار آزاد وارد کشور شود، با وجود دلار 10 هزار تومانی چیزی در حدود 12 میلیون تومان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: کم ارزش ترین ارزهای جهان ؛ با بی ارزش‌ترین واحدهای پولی دنیا آشنا شوید

گلکسی نوت 9 در بازارهای آسیای شرقی و اقیانوسیه در سه رنگ مشکی، آبی و مسی عرضه می‌شود. پیش از این rquandt@ با به اشتراک گذاشتن توییتی در صفحه شخصی خودش قیمت گلکسی نوت 9 را پیش‌بینی کرده بود. او برای فروش این دستگاه در بازارهای اروپایی قیمتی بین 1050 تا 1250 یورو اعلام کرده بود.

پیش از این rquandt@ با به اشتراک گذاشتن توییتی در صفحه شخصی خودش قیمت گلکسی نوت 9 را پیش‌بینی کرده بود. او برای فروش این دستگاه در بازارهای اروپایی قیمتی بین 1050 تا 1250 یورو اعلام کرده بود.

پرچمدار جدید سامسونگ علاوه بر جذابیت در دوربین با ویژگی‌های برجسته‌ای از قلم اس پن نیز خودنمایی خواهد کرد. برخی منابع از قابلیت ریموت کنترل بودن قلم اس پن نوت 9 خبر می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    950 دلار با قیمت 1000 تومان هر دلار می شود 950 هزار تومان
    3000 2850000
    قیمت مناسبی است ولی قیمت ارز بی دلیل بالا رفته است و ما محروم هستیم از خرید یک محصول چه برسد بخواهیم چند محصول بخریم

    پاسخ