;
coinex

روش جدید هکرهای چینی برای آلوده کردن سیستم‌های آمریکایی

هکرهای چینی با استفاده از یک روش جدید به به آلوده کردن سیستم‌های آمریکایی پرداختند. میزان حملات سایبری در این چند وقت بسیار افزایش یافته است.

به گزارش تکراتو، کشورهایی مانند روسیه، کره شمالی و چین به حملات سایبری بسیار علاقه دارند و سعی می‌کنند برای جاسوسی از قدرت‌های دیگر، از این روش استفاده کنند. در این چند وقت این نوع حملات به مقدار بسیار زیادی افزایش یافته است و دولت‌ها هم در تلاش هستند تا با استخدام کردن هکرهای کلاه سفید از این اتفاقات جلوگیری کنند.

حمله هکرهای چینی به سیستم‌های آمریکایی

هکرها همیشه در تلاشند تا با استفاده از ابزارهای پیچیده هویت خود را پنهان کنند اما هکرهای چینی به صورت مستقیم حمله را ترتیب داده‌اند. اخیرا مرکز تحلیل و اشتراک اطلاعات چند حالته از کمپین جدید این هکرها برای ارسال سی دی‌های آلوده به بدافزار خبر داده است.

برخی از موسسات دولتی دیسک‌هایی را از چین دریافت کرده‌اند که حاوی اسناد متنی آلوده و متون بی معنی بوده است. با وجود اینکه هنوز هدف هکرهای چینی مشخص نشده اما به نظر می‌رسد که هدف آنها فریب دادن کارکنان آمریکایی بوده است زیرا امروزه کسی از این روش‌ها برای هک استفاده نمی‌کند.

البته این احتمال وجود دارد که این سی دی‌ها استفاده نشده باشند، زیرا ممکن است سیستم‌های دولتی از درایو نوری پشتیبانی نکنند. بنابراین بهتر بود هکرهای چینی از فلش‌های USB استفاده می‌کردند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: Engadget

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر