;
coinex

مایکروسافت و مسابقه 4 میلیون دلاری برای تشویق زنان به حضور در دنیای فناوری

مایکروسافت برای تشویق زنان به حضور در دنیای فناوری برنامه‌ای جدید دارد. این کمپانی برای این منظور یک مسابقه 4 میلیون دلاری ترتیب داده است.

به گزارش تکراتو، اکنون که دو سال از تاسیس صندوق سرمایه گذاری M12 مایکروسافت می گذرد، قصد دارند یک رقابت کسب و کار محور را به راه بیاندازند. به برگزیدگان این مسابقه ۴ میلیون دلار در قالب سرمایه گذاری اهدا می‌شود، البته باید رهبران این کسب و کارها زنان باشند.


بیشتر بخوانید: میزان تحصیلات روی انتخاب حجاب زنان تاثیرگذار است


تشویق زنان به حضور در دنیای فناوری

 تشویق زنان به حضور در دنیای فناوری

پگی جانسون، مدیر توسعه کسب و کار مایکروسافت هدف از این مسابقه را شناسایی کمپانی‌های مستعد و ناشناخته تحت مدیریت زنان اعلام کرده است.

مطابق با داده‌های Pitchbook که معمولا صنایع مختلف را رصد می‌کند، فقط ۲.۲ درصد از کل سرمایه‌های خطر پذیر به کمپانی‌هایی که توسط زنان تاسیس شده‌اند، اختصاص یافته اما براساس مطالعات مختلف، کمپانی‌های تحت رهبری زنان بازدهی بهتری دارند.

صندوق سرمایه گذاری M12 نه تنها سعی دارد سرمایه لازم برای کسب و کارهای کوچک فناوری را تامین کند بلکه تکنولوژی‌های کمپانی مایکروسافت را هم در اختیار آنها قرار می‌دهد. این صندوق سال پیش به استارتاپ‌های فعال در حوزه فناوری پزشکی، امنیت و تشخیص گفتار که در رقابت هوش مصنوعی برنده شده بودند، ۳.۵ میلیون دلار پاداش داد.

از کل کمپانی‌های تحت حمایت صندوق سرمایه گذاری  M12  تنها ۷.۵ درصد توسط زنان بنیانگذاری شده‌اند که از ۵ درصد میانگین این صنعت بیشتر است. آنها اعلام کرده‌اند که این آمار به هیچ عنوان رضایت بخش نیست و حضور زنان در عرصه فناوری باید پر رنگ‌تر از وضعیت فعلی باشد.

ثبت نام در این رقابت کسب و کار محور از روز سه شنبه شروع شده و تا هشتم مهرماه ادامه خواهد داشت.

.

منبع: Microsoft

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر