;
coinex

جاسوسی سایبری رژیم صهیونیستی از فعالان حقوق بشر خبرساز شد

جاسوسی سایبری رژیم صهیونیستی از فعالان حقوق بشر خبرساز شد. این نرم افزار فعالان حقوق بشر و برخی مقامات خاورمیانه را هدف قرار داده است.

به گزارش تکراتو، یک نرم افزار جاسوسی متعلق به رژیم صهیونیستی فعالان حقوق بشر و برخی مقامات خاورمیانه را هدف گرفته است. سازمان عفو بین الملل اعلام کرده یکی از کارمندانش هدف نرم افزار جاسوسی نظارتی ساخت رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

جاسوسی رژیم صهیونیستی از فعالان حقوق بشر

سازمان عفو بین الملل اعلام کرده که رژیم صهیونیستی هر روز برای جاسوسی از فعالان حقوق بشر و مقامات دولتی در خاورمیانه و سراسر دنیا از فناوری‌های بیشتری استفاده می‌کند.

سازمان عفو بین الملل در یک گزارش ۲۰ صفحه ای اشاره کرد که هکری در اوایل ماه ژوئن سعی کرده به اطلاعات موبایل یکی از کارمندان آنها دست یابد. این هکر پیامی درباره تظاهرات جلوی سفارت عربستان سعودی در واشنگتن ارسال کرده و موبایل این کارمند را هدف قرار داده است.

جاشوا فرانکو مدیر بخش فناوری و حقوق بشر سازمان عفو بین الملل در این باره می گوید:

حامیان حقوق بشر هر روز با این موضوع دست و پنجه نرم می کنند.

طبق گزارش Citizen Lab که به تازگی منتشر شده، این سازمان تا به حال ۱۷۵ نفر را شناسایی کرده که هدف نرم افزار جاسوسی NSO بوده‌اند. همچنین این سازمان نشانه‌هایی از روش‌های مشابه هک در قطر یا عربستان سعودی را نیز کشف کرده است. این روند نشان می‌دهد نرم افزار جاسوسی رژیم صهیونیستی در حوزه خلیج فارس نیز استفاده شده است.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر