;
coinex

مدیریت زمان در فیسبوک و اینستاگرام توسط کاربران

از این پس مدیریت زمان در فیسبوک و اینستاگرام برعهده کاربران است. این دو شبکه قرار است به زودی بخشی برای اعلام زمان سپری شده طراحی کنند.

به گزارش تکراتو، مدیریت زمان در فیسبوک و اینستاگرام از طریق بخش جدیدی که قرار است به این دو شبکه اضافه شود امکان پذیر است. از طریق این بخش کاربران می‌توانند برای خود محدودیت روزانه قرار دهند و نوتیفیکیشن‌ها را غیرفعال کنند.

نحوه مدیریت زمان در فیسبوک و اینستاگرام

فیسبوک و اینستاگرام تصمیم گرفته‌اند تا برای کاهش اعتیاد کاربران به این دو شبکه از این روش استفاده کنند. این دو ابزار که  Your time on Facebook  و  Your activity  نام دارند، تا چند هفته دیگر در دسترس کلیه کاربران قرار می‌گیرند.

برای دسترسی به ابزار مدیریت زمان در فیسبوک ابتدا باید روی آیکن سه خط عمودی در گوشه صفحه اشاره کرد و سپس گزینه Your time on Facebook را انتخاب کرد. در اینستاگرام هم می‌توان از گزینه Your activity استفاده نمود.

این بخش جدید که قرار است برای مدیریت زمان در فیسبوک و اینستاگرام از آن استفاده شود دارای یک نمودار ستونی است که از طریق آن می‌توان از میزان استفاده از این دو برنامه مطلع شد.

همچنین امکان مدیریت نوتیفیکیشن‌ها هم وجود دارد و کاربران می‌توانند نوتیفیکیشن‌های این دو شبکه‌ اجتماعی را حداکثر به میزان هشت ساعت بی‌صدا کنند.

.

منبع: theverge

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر