;
coinex

استفاده از استوری در یوتیوب ؛ یک ویژگی محبوب برای تمام کاربران

استفاده از استوری در یوتیوب یک ویژگی و قابلیتی جدید است که به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد آن را به اپلیکیشن یوتیوب اضافه کند.

به گزارش تکراتو، امروزه تمامی شبکه‌های اجتماعی قصد دارند قابلیت‌هایی را ارائه کنند که برای کاربران جذاب باشد. یکی از این قابلیت‌ها استوری است که اسنپ‌چت بنیان‌گذار آن بود. در ادامه این ویژگی به اینستاگرام اضافه شد و اکنون در فیسبوک هم استفاده می‌شود.

استفاده از استوری در یوتیوب

علاوه بر این شبکه‌ها اکنون باید یوتوب را هم به فهرست اپلیکیشن‌های دارای قابلیت استوری اضافه کرد. بعد از اینکه خبر انتشار تم تاریک برای این شبکه اجتماعی منتشر شد، بعضی رسانه‌ها متوجه تست قابلیت استوری‌ نیز شدند.

از شواهد پیداست که استوری‌های یوتوب تقریبا کپی برابر اصل اینستاگرام هستند. گوگل حداقل در طراحی UI هم زحمتی به خود نداده و عینا استوری‌های اینستاگرام را در یوتوب پیاده‌سازی کرده است.

درست مثل اینستاگرام، استوری‌ها به شکل آیکن‌های دایره‌ای شکل در بالای صفحه مشخص می‌شوند. حلقه قرمز دور دایره‌ها نیز به شما می‌گوید که کدام استوری جدید است و هنوز آن را مشاهده نکرده‌اید.

فعلا باید منتظر ماند و دید که پس از طی شدن دوره آزمایشی، قابلیت استوری‌ یوتیوب با چه شکل و شمایلی به دست کاربران این پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیو می‌رسد. گوگل هنوز تاریخ معینی برای این موضوع اعلام نکرده است.

.

منبع: Android Police

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر