;
coinex

خیز بلند هواوی برای رسیدن به جایگاه بزرگترین عرضه کننده گوشی‌های هوشمند جهان

به نظر می‌رسد که هواوی در تلاش است تا هر چه زودتر خود را به عنوان بزرگترین عرضه کننده گوشی‌های هوشمند در جهان معرفی کند. 

بر اساس اطلاعات جدید IDC که یک شرکت تحقیقات بازار است، در حال حاضر سامسونگ به عنوان بزرگترین تولید کننده گوشی در جهان شناخته می‌شود، اما به نظر می‌رسد که این وضعیت در حال تغییر است!

هواوی به دنبال جایگاه بزرگترین عرضه کننده گوشی در جهان

هواوی مدتی قبل توانست از سد غول بزرگی همچون اپل بگذرد و خود را به عنوان دومین عرضه کننده بزرگ گوشی همراه در جهان معرفی کند. IDC در گزارش جدید خود ادعا می‌کند که هواوی در سه ماهه دوم از سال جاری میلادی توانسته است تا از مجموع 342 میلیون گوشی هوشمند عرضه شده، حدود 54.2 میلیون دستگاه را تولید و در بازارهای جهانی به فروش برساند.

شرکت IDC همچنین تایید می‌کند که هواوی بزرگترین سازنده موبایل در چین است که چیزی در حدود 27 درصد از سهم بازار گوشی چین را در اختیار دارد، هرچند که این اصلاعات با داده‌های Counterpoint متفاوت است. این شرکت تحقیقاتی سهم هواوی از بازار بزرگ چین را تا 40 درصد اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های هواوی در سال ۲۰۱۸

بد نیست بدانید که سامسونگ به عنوان رقیب اول هواوی، با عرضه 71.5 میلیون گوشی در سه ماهه اول امسال چیزی در حدود 20.9 درصد از سهم بازار جهانی موبایل را به خود اختصاص داده است.

رقابت بین هواوی و سامسونگ به نقطه اوج خود رسیده است. به زودی غول تکنولوزی کره به همراه اپل، پرچمداران جدید خود را معرفی خواهند کرد. باید دید که آیا هواوی میت 20 و هواوی میت 20 پرو به اندازه کافی قدرت دارند تا بتوانند سهم بیشتری از بازار گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص دهند یا اینکه این پرچمداران اپل و سامسونگ هستند که گوی سبقت را از بالا رده‌های هواوی خواهند ربود؟

بیشتر بخوانید:

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر