;
coinex

2.3 درصد از سهام اسنپ چت توسط شاهزاده ولید بن طلال خریداری شد

2.3 درصد از سهام اسنپ چت توسط شاهزاده‌ی میلیاردر عربستانی خریداری شد. وی قراردادی ۲۵۰ میلیون دلاری با شرکت اسنپ چت دارد.

به گزارش تکراتو، آنگونه که روزنامه‌ی فرامنطقه‌ای القدس العربی نوشته است، ولید بن طلال، شاهزاده میلیاردر عربستانی با انتشار توئیتی اعلام کرده که ۹۵۰ میلیون ریال عربستان (معادل ۲۵۰ میلیون دلار) را برای اتمام قرارداد خرید ۲.۳ درصد سهام شرکت اسنپ چت سرمایه‌گذاری کرده است.

وی برای اولین بار با ایوان اشپیگل، مدیر اجرایی اسنپ چت و عمران خان، رئیس مسایل راهبردی این شرکت که در سال ۲۰۱۵ به ریاض سفر کرده بودند، دیدار کرد.


بیشتر بخوانید: آموزش کار با اسنپ چت ؛ هر آنچه که باید درباره این پلتفرم بدانید


خرید 2.30 درصد از سهام اسنپ چت

ولید بن طلال در بیانیه‌ای اعلام کرده که اپلیکیشن اسنپ چت یکی از جدیدترین پایگاه‌های اجتماعی جهان است که هم اکنون در مسیر ارتقای امکانات واقعی‌اش قرار دارد. وی گفت از اینکه بخشی از آن است، افتخار می‌کند.

خرید 2.3 درصد از سهام اسنپ

ولید بن طلال قبلا مبلغ ۲۵۰ میلیون دلار را در ۲۵ مه با متوسط هزینه ۱۱ دلار برای هر سهم سرمایه‌گذاری کرده بود اما این قرارداد روز سه‌شنبه اعلام شد.

 

بیشتر بخوانید: 

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر