;
coinex

لیست گوشی های HTC که اندروید 9 پای را دریافت خواهند کرد

گوگل به تازگی جدیدترین نسخه از سیستم عامل موبایلی خود را معرفی و آن را منتشر کرد. به دنبال آن کمپانی اچ تی سی نیز لیست گوشی‌هایی را که می‌توانند اندروید 9 پای را دریافت کنند، اعلام کرد.

با انتشار اندروید 9 پای بسیاری از شرکت‌ها در حال به روزرسانی محصولات خود به جدیدترین نسخه از سیستم عامل گوگل هستند و شرکت HTC نیز از این قاعده مستثنی نیست. اچ تی سی برای آن دسته از کاربرانی که از گوشی‌های این شرکت استفاده می‌کنند، لیست گوشی‌هایی را تایید کرده که می‌توانند به‌روزرسانی اندروید 9 پای را دریافت کنند.

کدام گوشی‌های اچ تی سی اندروید 9 پای را دریافت می‌کنند؟

بر اساس گفته‌های این گوشی‌ساز تایوانی، گوشی‌هایی که در سال 2017 و 2018 از سوی این شرکت به بازار معرفی شده‌اند، واجد شرایط برای دریافت اندروید 9 پای هستند. بر این اساس، گوشی‌های اچ تی سی یو 11 (HTC U11)، اچ تی سی یو 11 پلاس (HTC U11 Plus)، اچ تی سی یو 11 لایف (HTC U11 Life) و اچ تی سی یو 12 پلاس (HTC U12 Plu) محصولاتی هستند که به روزرسانی جدیدترین نسخه اندروید را دریافت خواهند کرد.

هنوز مشخص نیست که آیا این شرکت قصد دارد تا مدل‌های قدیمی‌تر خود را نیز به اندروید 9 آپدیت کند یا خیر، اما لیست فوق گوشی های هوشمندی است که اچ تی سی، دریافت اندروید 9 پای را برای آنان تایید کرده است.


تماشا کنید: بررسی اندروید 9 پای ؛ جدیدترین ویژگی ها و امکانات آن


در حالی که می‌دانیم این گوشی‌ها به جدیدترین نسخه اندروید به‌روزرسانی خواهند شد، اما شرکت هیچ اشاره‌ای به تاریخ انتشار آن نکرده است؛ بنابراین این به روزرسانی می‌تواند از چند هفته تا چندین ماه زمان ببرد.

آخرین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر