;
coinex

مدیرعامل سامسونگ خبر از ایمن بودن باتری گلکسی نوت ۹ داد

مدیرعامل سامسونگ اعلام نمود که باتری گلکسی نوت ۹ ایمن است. سامسونگ تلاش نموده تا اطمینان لازم را از بابت امنیت به کاربران و خریداران بدهد.

به گزارش تکراتو، تقریبا دو سال پیش بود که گلکسی نوت ۷ سامسونگ عرضه شد و در ادامه به دلیل مشکل باتری از بازار جمع آوری شد. البته کیفیت سایر محصولات این کمپانی که بعد از این اتفاق ارائه شدند، باعث شد تا این اتفاق تلخ در نظر کاربران کمرنگ شود.

این گوشی قرار بود به یکی از پرفروش ترین پرچمداران سری نوت تبدیل شود اما گرم شدن بیش از اندازه باتری آن و چند گزارش پراکنده در مورد آتش سوزی آن در نهایت به توقف تولید آن منجر گردید.

سامسونگ بلافاصله بعد از تشخیص علل اصلی بروز این مشکلات تصمیم گرفت که به تولید نوت ۷ خاتمه دهد و از آن زمان با اتخاذ تدابیر ایمنی بیشتر هرگونه نگرانی در رابطه با گرم شدن و آتش گرفتن موبایل‌های تولیدی خود را در دل کاربران از بین برد و این اطمینان را به آنها داد که دیگر چنین اتفاقی تکرار نخواهد شد.


بیشتر بخوانید: همه چیز درباره سامسونگ گلکسی نوت ۹ ؛ تاریخ عرضه، قیمت و مشخصات


باتری گلکسی نوت ۹ ایمن است

ایمن بودن باتری گلکسی نوت ۹

دی جی کو مدیر واحد موبایل سامسونگ اوایل روز گذشته اظهار نمود که مهندسان اطمینان کافی را در مورد ایمنی باتری گلکسی نوت ۹ کسب کرده‌اند و در نتیجه کاربران می‌توانند با خیالی آسوده و بدون هیچ نگرانی از این موبایل استفاده نمایند.

در این راستا سامسونگ از سال گذشته تیم تازه‌ای را برای کنترل کیفیت باتری محصولاتش ایجاد کرده است. وظیفه این تیم بررسی همخوانی داشتن تولیدات سامسونگ با دستورالعمل‌های کیفی آن است. این شرکت همچنین تغییراتی را هم در دیگر بخش‌های چرخه تولید خود ایجاد کرد تا مطمئن شود که دیگر ماجرای نوت ۷ تکرار نمی‌شود.

 

بیشتر بخوانید: 

.

منبع: sammobile

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر