;
coinex

بررسی ویژگی های قلم S Pen گلکسی نوت 9 [تماشا کنید]

در این مطلب می‌خواهیم به تمامی ویژگی های قلم S Pen گلکسی نوت 9 بپردازیم و در یک ویدیو جذاب تمام این ویژگی های جدید را با هم مرور  کنیم. بنابراین در ادامه با تکراتو همراه باشید.

برای وارد شدن به منوی تنظیمات کنترل از راه دور اس پن جدید سامسونگ، پس از باز کردن منوی اصلی S Pen، آیکون مهره بالای سمت چپ تصویر را انتخاب کرده و پس از وارد شدن به منوی تنظیمات آن، منوی S PEN REMOTE یا همان کنترل از راه دور اس پن را انتخاب می‌کنید. در اینجا تمام فرمان‌هایی که می‌توان از راه دور با قلم اس پن اجرا کرد را مشاهده می‌کنید.

ویژگی های قلم S Pen گلکسی نوت 9

مورد اول که در این ویدیو مشاهده خواهید کرد، این است که با نگه داشتن دکمه کناری اس پن در گلکسی نوت 9 به طور پیش فرض وارد دوربین دستگاه خواهید شد، اما از طریق منوی بالا می‌توانید هر یک از برنامه‌هایی که در این بخش وجود دارد را به اجرا درآورید. با گذشت زمان برنامه‌های بیشتری به این منو افزوده خواهند شد و همچنین احتمالا می‌توانید برنامه‌های سایر توسعه دهندگان را نیز از این طریق اجرا کنید.

در بخش بعدی از این منو فرمان‌هایی که می‌توانیم با فشار دادن دکمه کناری اس پن در داخل هر اپلیکیشن صادر کنید را می‌بینید و می‌توانید آن‌ها را تغییر دهید. به عنوان مثال در اپلیکیشن دوربین با یک بار فشار دادن دکمه S Pen فرمان عکس گرفتن صادر می‌شود و با دو بار فشار دادن این دکمه بین دوربین سلفی و دوربین اصلی دستگاه جابجایی صورت می گیرد.

با یک بار فشار دادن دکمه کناری روی قلم نوت 9 فیلمبرداری را شروع کرده و یا اینکه در تمام موارد انتخاب کنیم که هیچ اتفاقی رخ ندهد

البته همانطور که اشاره شد، این فرمان‌ها قابل برنامه ریزی هستند و همین‌جا با انتخاب یکی از آن‌ها، می‌توانید این فرمان را تغییر دهید. به عنوان نمونه می‌توان با یک بار فشار دادن دکمه کناری روی قلم نوت 9 فیلمبرداری را شروع کرده و یا اینکه در تمام موارد انتخاب کنیم که هیچ اتفاقی رخ ندهد.

همچنین در گالری دستگاه با یک بار فشار دادن دکمه کناری قلم اس پن نوت 9 به صورت پیش‌فرض به آیتم بعدی خواهید رفت و اگر دو بار دکمه را فشار دهید به آیتم قبلی باز می گردید. علاوه بر این هنگام پخش ویدیو از داخل اپلیکیشن گالری نیز با فشار دادن کلید روی این قلم استایلوس پخش را متوقف خواهید کرد.

یکی دیگر از ویژگی های قلم S Pen گلکسی نوت 9 برای پخش موزیک کاربرد دارد. با یک بار فشردن دکمه کناری قلم نوت 9 پخش متوقف می‌شود و با فشار دادن مجدد آن پخش از سر گرفته خواهد شد. اگر دو مرتبه این دکمه را فشار دهید به  آهنگ بعدی منتقل خواهید شد.

تماشا کنید: بهترین ویژگی های گلکسی نوت ۹ سامسونگ

داخل اپلیکیشن مرورگر کروم نیز می‌توانید انتخاب کنید که با یک بار یا دو بار فشار دادن دکمه کناری این قلم جذاب و دوست داشتنی به صفحه قبل یا بعد منتقل شوید و یا حتی همان صفحه اینترنتی را سمت بالا یا پایین بکشید. همچنین با استفاده از آفیس اختصاصی هانکام و احتمالا هنگام ارائه یک پاورپوینت، با فشار دادن دکمه قلم S Pen می‌توانید بین اسلایدها جابجا شوید.

ضمنا در بالای این صفحه تنظیمات میزان شارژ قلم نیز نمایش داده می‌شود تا بتوانید تشخیص دهید چه زمانی باید قلم اس پن را درون گوشی قرار دهید. تنها کافی است تا قلم نوت 9 را به مدت 40 ثانیه درون دستگاه قرار دهید تا کامل شارژ شود؛ هرچند که با توجه به سرعت بالای شارژ این قلم احتمالا دغدغه‌ی چندانی در مورد شارژ آن نخواهید داشت.

در هر اپلیکیشن با فشردن دکمه کناری اس پن و باز شدن منو air command در پایین صفحه فرمان‌هایی که می‌توانید با فشردن این دکمه اجرا کنید به شما نمایش داده می‌شوند.

اکنون دعوت می‌کنیم به تماشای ویدیوی قابلیت‌ها و ویژگی های قلم S Pen گلکسی نوت 9 بنشینید و به ما بگویید که به نظر شما کدام یک از این ویژگی‌ها در استفاده روزمره از این دستگاه کاربرد بیشتری خواهد داشت؟

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: youtube

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر