;
coinex

بهترین ویژگی های گلکسی نوت 9 سامسونگ [تماشا کنید]

در این مطلب از بهترین ویژگی های گلکسی نوت 9 با هم صحبت خواهیم کرد تا ببینیم غول جدید سامسونگ ارزش هزار دلار را دارد یا خیر، بنابراین حتما در ادامه با تکراتو همراه باشید.

سامسونگ گلکسی نوت 9 به تازگی معرفی شد و همه چیز درباره پرچمدار جدید این غول کره‌ای رخ نشان داد، اما چه ویژگی هایی در این دستگاه برجسته تر از دیگر مشخصات آن است؟ این مطلب به بهترین ویژگی های گلکسی نوت 9 سامسونگ اشاره دارد.

بهترین ویژگی های گلکسی نوت 9

باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت

باتری 4000 میلی‌آمپری گلکسی نوت 9

اولین ویژگی که می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم و به نوعی می‌توان گفت که مهمترین ویژگی نوت 9 نیز محسوب می شود، باتری آن است. بالاخره پس از مدتها انتظار، سامسونگ پرچمداری از خانواده گلکسی نوت خود را روانه بازار کرد که باتری بزرگتری نسبت به گلکسی اس 9 پلاس دارد.

این ویژگی حقیقتا در مقایسه با باتری گلکسی نوت 8 که عملکرد مناسبی نداشت، یک تغییر مهم به حساب می آید. حالا سامسونگ وعده داده که پرچمدار جدیدش به راحتی و برای یک روز کامل پاسخگوی نیاز کاربران خواهد بود و به همین دلیل نام باتری گلکسی نوت 9 را باتری تمام روز گذاشته است.

قلم اس پن جدید

قلم اس پن جدید

یکی از بهترین ویژگی های گلکسی نوت 9 قلم جدید و قدرتمندتر اس پن است. حالا این قلم دیگر فقط برای نوشتن و کشیدن نقاشی کاربری ندارد و به بلوتوث مجهز شده تا بتوان از آن به عنوان یک کنترل از راه دور گوشی نیز مورد استفاده قرار بگیرد. شما با فشردن دکمه سخت افزاری روی قلم اس پن جدید خود قادر خواهید بود شاتر دوربین را از راه دور کنترل کنید و یا اینکه در یک ارائه کاری برای عوض کردن تصاویر از قلم اس پن گلکسی نوت 9 بهره ببرید.

ضمنا می‌توانید با کمک این قلم قفل گوشی دستگاه را نیز از راه دور کنترل کرده و یا برای ضبط صدا از آن کمک بگیرید. این قلم به طور خودکار با قرار گرفتن درون دستگاه شروع به شارژ شدن می‌کند و تنها با 40 ثانیه شارژ، حدود 30 دقیقه پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. گفته می‌شود که قلم جدید سامسونگ به صورت مجزا از گلکسی نوت 9 نیز به فروش خواهد رسید.

دوربین هوشمند

دوربین هوشمند گلکسی نوت 9

در گلکسی اس 9 پلاس شاهد بودیم که سامسونگ دوربین با دیافراگم متغیر خود را معرفی کرد که یک ابزار فوق العاده جذاب به حساب می‌آید، اما حالا سامسونگ در گلکسی نوت 9 یک قدم فراتر رفته و سیستم هوش مصنوعی را نیز به نرم افزار این دوربین دوگانه قدرتمند افزوده است.

هوش مصنوعی این دوربین قرار است به شما کمک کند تا در شرایط مختلف بهترین عکس ممکن را ثبت کنید. رنگ، کنتراست، تعادل رنگ سفید و نوردهی عکس ها نیز به بهینه‌ترین شکل ممکن برای شما تنظیم خواهد شد. این دوربین جدید هوشمند بهینه‌سازی‌ها را بر اساس سوژه مورد نظر و در دسته بندی‌های مختلف مانند عکاسی از مناظر، افراد حیوانات و یا غذاها انجام خواهد داد.

دوربین گلکسی نوت 9 همچنین می‌تواند خطاها و مشکلات موجود در هر عکس را تشخیص داده و به صورت یک پیام در لحظه عکاسی آن را به کاربر نشان دهد تا به این طریق فرصت داشته باشید یک بار دیگر عکس خود را ثبت کنید.

اندازه دریچه دیافراگم دوربین نوت 9 در دو حالت f/1.5 و f/2.4 قابل تنظیم بوده که این دوربین 12 مگاپیکسلی دوگانه را به یکی از بهترین دوربین گوشی‌های هوشمند تبدیل می‌کند. ضمنا قابلیت فیلمبرداری فوق آهسته 960 فریم بر ثانیه به مانند دوربین گلکسی اس 9 همچنان در دوربین این محصول نیز وجود دارد. برای دیدن قابلیت سوپراسلومو در گلکسی S9 ویدیوی زیر را از دست ندهید.

تماشا کنید: تکراتو قابلیت سوپراسلومو در دوربین گلکسی اس ۹ پلاس را به چالش می‌کشد

حافظه داخلی فراوان

حافظه داخلی 512 گیگاباتی گلکسی نوت 9

خوشبختانه حافظه داخلی مدل پایه گلکسی نوت 9 سامسونگ در سال 2018 به 128 گیگابایت ارتقا پیدا کرده است و این تغییر در مقایسه با گلکسی نوت 8 یک قدم مهم رو به جلو محسوب می شود.

اما این پایان کار نیست، زیرا سامسونگ یک نسخه ویژه‌تر از گلکسی نوت جدیدش را با 512 گیگابایت حافظه داخلی در برخی کشورها روانه بازار خواهد کرد و این میزان حافظه داخلی در کنار کارت حافظه 512 گیگابایتی جدید سامسونگ که به زودی راهی بازار خواهد شد، حافظه گلکسی نوت 9 را به عدد حیرت انگیز 1 ترابایت خواهد رساند.

رابط کاربری هوشمند

رابط کاربری هوشمند گلکسی نوت 9

ویژگی بعدی تغییراتی هستند که در رابط کاربری جدید گلکسی نوت 9 موسوم به رابط کاربری هوشمند ایجاد شده است؛ هر چند که شاید این رابط کاربری به لحاظ ظاهری در مقایسه با گلکسی نوت 8 تغییر چندانی را به خود ندیده باشد، اما نسخه جدید دستیار هوشمند بیکسبی 2.0 این قابلیت را خواهد داشت که فرمان‌های پیچیده‌تری را از کاربران دریافت و به اجرا بگذارد.

طبق وعده سامسونگ، عملکرد این دستیار هوشمند به گونه‌ای خواهد بود که در بسیاری از موارد تنها با فرمان صادر شده از طرف کاربر تمام عملیات مورد نظر او انجام خواهد شد. ضمنا همانطور که اشاره کردیم این رابط کاربری جدید برای هوشمند سازی دوربین دوگانه گلکسی نوت 9  کمک شایانی محسوب می شود.

محل جدید سنسور اثر انگشت

محل جدید سنسور اثر انگشت

تغییر قابل ذکر دیگر که در گلکسی نوت جدید ایجاد شده، جانمایی مجدد اسکنر اثر انگشت در پنل پشتی این دستگاه است. سنسور تشخیص اثر انگشت در گلکسی نوت 9 به پایین دوربین منتقل شده و دیگر نگران آن نخواهید بود که هنگام باز کردن قفل دستگاه خود، اشتباه دوربین دستگاه را لمس کرده و آن را لکه‌دار کنید.

آماده برای بازی Fortnite

گلکسی نوت 9 آماده برای Fortnite

خبر خوب بعدی در مورد گلکسی نوت 9 به عاشقان بازی Fortnite مربوط می‌شود و گلکسی نوت جدید سامسونگ تنها گوشی هوشمند اندرویدی است که در 30 روز اول به صورت اختصاصی آماده این بازی خواهد بود و همچنین بهینه‌سازی‌های انجام شده اختصاصی برای بازی جدید Fortnite لذت دوچندانی را در پرچمدار جدید سامسونگ برای شما به همراه خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: فورتنایت برای اندروید ؛ دانلود بازی Fortnite از کجا امکان پذیر خواهد بود؟


DeX بی‌نیاز به پایه

DeX بی‌نیاز به پایه در گلکسی نوت 9

یکی دیگر از بهترین ویژگی های گلکسی نوت 9 تغییر بسیار جذاب مرتبط با سامسونگ DeX در این مدل است. اکنون دیگر برای اینکه گوشی خود را به یک کامپیوتر خانگی تبدیل کنید نیاز به یک پایه گران‌قیمت جداگانه نخواهید داشت. تنها با اتصال گوشی خود به کمک کابل رابط USB نوع C به HDMI و اتصال آن به یک مانیتور یا تلویزیون، وارد محیط DeX خواهید شد. همچنین به لطف سیستم خنک کننده جدید گلکسی نوت 9 می‌توانید همزمان که در محیط DeX هستید و بدون جدا کردن دستگاه، از گوشی نیز استفاده کرده و یا اینکه حتی از قلم اس پن آن بهره ببرید.

قدرتمندترین گلکسی نوت

قدرتمندترین گلکسی نوت

نهمین ویژگی گلکسی نوت 9 قدرت فوق العاده این دستگاه است. همانطور که اشاره کردیم یک نسخه قدرتمندتر از این پرچمدار جدید و قلم دار سامسونگ نیز در برخی کشورها ارائه خواهد شد که در کنار حافظه داخلی 512 گیگابایتی، از حافظه رم 8 گیگابایتی نیز بهره مند خواهد بود. این سخت افزار قدرتمند در کنار نرم افزار هوشمند جدید، سامسونگ گلکسی نوت 9 را به یکی از سریع‌ترین و بی‌نقص‌ترین محصولات اندرویدی تاریخ تبدیل کرده است.

کامل‌ترین امکانات

امکانات کامل گلکسی نوت 9

دهمین و آخرین مورد از بهترین ویژگی های گلکسی نوت 9 که می‌خواهیم در این مطلب به آن اشاره کنیم، امکانات کامل و بدون کم و کاست گلکسی نوت 9 است. سامسونگ در تولید این محصول هیچ کم کاری و خساستی به خرجی نداده و تمام امکانات به‌روزی که در محصولات مختلف می‌توان پیدا کرد، در گلکسی نوت جدید خود گرد هم آورده است.

از جمله می‌توان به وجود جک هدفون، پشتیبانی از کارت حافظه، ضد آب بودن و از همه مهم‌تر نمایشگر بی‌نهایت چشم‌نواز و بدون بریدگی ناچ در آن اشاره کرد. در پایان باید گفت تمامی این ویژگی ها و امکانات، سامسونگ گلکسی نوت 9 را به بهترین گوشی های سال 2018 تبدیل کرده است.

اکنون از شما دعوت می کنیم به تماشای ویدیو جذاب نمایش بهترین ویژگی های گلکسی نوت 9 بنشینید و نظر خود را در مورد فبلت قلم دار جدید سامسونگ به ما بگویید.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.
منبع: youtube

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر