;
coinex

اپلیکیشن فوتلیدی (FootLady) ؛ اولین اپلیکیشن اختصاصی فوتبال و فوتسال زنان

اپلیکیشن فوت لیدی (Footlady) به طور اختصاصی برای پوشش اخبار فوتبال و فوتسال زنان توسعه داده شده است و از این طریق می‌توان داغ‌ترین اخبار این حوزه را پیگیری کرد. در این نوشتار به بررسی اپلیکیشن فوتلیدی می‌پردازیم.

فوتبال زنان هیچ‌وقت نتوانست از زیر سایه محبوبیت و هیجان فوتبال مردان خارج شود. حداقل تا امروز که این چنین بوده است. در حوزه رسانه نیز اوضاع بر همین قرار است؛ منابع خبری، روزنامه‌ها، ستون‌نویس‌ها، خبرنگارها و برنامه‌های تلویزیونی عمده فعالیت‌شان در رابطه فوتبال مردان است. از گری لینکر و Match of the Day در فوتبال انگلستان گرفته تا عادل فردوسی پور و برنامه نود خودمان، هیچکدام نسخه زنانه ندارند. هر چند در این برنامه‌ها بخش‌هایی برای فوتبال زنان گنجانده شده است.

حتی همینجا در تکراتو نیز تاکنون اپلیکیشن فوتبالی مدال و وب‌سایت و اپلیکیشن فوتبالی را مورد بررسی قرار داده‌ایم، ولی خبری از فوتبال و فوتسال زنان نبوده است. هرچند از زاویه‌ای دیگر هم می‌توان به این موضوع پرداخت. هنوز سال‌های زیادی از آغاز و گسترش فوتبال زنان نمی‌گذرد. همچنین این حوزه شامل باشگاه‌ها و بازیکنان زیادی نبوده و در ایران نیز اوضاع برای فوتبال زنان چندان مساعد نیست. از مسائل مربوط به نوع پوشش که بگذریم، سرمایه‌گذاری چندانی هم نه تنها در فوتبال زنان که به طور کل در مجموعه ورزش زنان انجام نمی‌شود.

فوتلیدی یک تیم خبری در حوزه فوتبال و فوتسال بانوان با تمرکز بر فضای مجازی است. تعداد زیادی از فوتبال‌دوستان پیج اینستاگرام آنها به نشانی foot_lady و با 30 هزار فالوور را به خوبی می‌شناسند. تیم خبری فوت لیدی خود را مسئول نشر اخبار و موضوعات داغ فوتبال و فوتسال بانوان چه در ایران و چه در خارج از کشور می‌داند. کمتر از یک هفته پیش آنها اپلیکیشن فوت لیدی را به عنوان اولین اپلیکیشن اختصاصی فوتبال و فوتسال زنان عرضه کردند.

در  ادامه این نوشتار نگاهی خواهیم انداخت به اپلیکیشن فوتبالی فوت‌لیدی این اپلیکیشن را می‌توانید برای گوشی‌های اندروید از گوگل پلی دریافت کنید.

دانلود اپلیکیشن Footlady برای اندروید از گوگل پلی

بررسی اپلیکیشن فوتلیدی (FootLady) ؛ اخبار فوتبال و فوتسال زنان

اپلیکیشن Footlady به بررسی فوتبال و فوتسال زنان اختصاص دارد. اخبار داغ فوتبالی زنان، اعم از نتیجه بازی‌ها، نقل و انتقالات مهم و اخبار باشگاه‌ها را می‌توان از طریق این اپ پیگیری کرد. به علاوه امکان مشاهده تاریخ و ساعت برگزاری همه بازی‌ها در فوت لیدی مهیا است.

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این اپ، جداول لیگ‌هاست که می‌توان رقابت میان تیم‌های بزرگ را پیگیری کرد. در نهایت در بخش ویدیو‌ می‌توانید خلاصه بازی‌ها و ویدیوهای بیشتری از دنیای فوتبال بانوان مشاهده کنید. در ادامه بخش‌های مختلف اپلیکیشن فوتلیدی را بررسی می‌کنیم.

اپلیکیشن فوت لیدی
بررسی اپلیکیشن فوتبالی فوت لیدی (اعتبار : اسکرین‌شات)

اخبار: در بخش اخبار اپلیکیشن فوتلیدی می‌توانید از داغ‌ترین خبرهای حوزه فوتبال و فوتسال زنان در ایران و جهان با خبر شوید. نتیجه بازی‌ها، مصاحبه بازیکنان و مربیان، حواشی خارج از زمین و … از جمله مواردی است که می‌توان در این بخش دنبال کرد. همچنین می‌توان بخش اخبار را برای ایران، آسیا، اروپا، آمریکا و همچنین حوزه داوری فیلتر کرد و از آخرین خبرهای هریک از این زمینه‌ها اطلاعات کسب کرد. به علاوه خبرها را می‌توان با دو فیلتر “جدید‌ترین‌ها” و “پربازدید‌ترین‌ها” نیز مرتب کرد.

تقویم بازی‌ها: دراین قسمت برنامه تمامی هفته‌های لیگ‌ها مختلف فوتبال و فوتسال به همراه تاریخ، ساعت و نتیجه بازی‌های هفته گذشته گنجانده شده است. با انتخاب هر یک از بازی‌ها می‌توانید جزئیاتی نظیر داور بازی، زنندگان کل، اخطارها و موارد بیشتر را مشاهده کنید. لیگ فوتبال ایران، لیگ فوتسال ایران و بازی‌های مقدماتی آسیا تاکنون در اپلیکیشن فوت لیدی پوشش داده شده‌اند.

اپ فوتبالی
بررسی اپلیکیشن فوتبالی فوت لیدی (اعتبار : اسکرین‌شات)

جداول رده‌بندی: در این بخش از اپلیکیشن می‌توانید جدول رده‌بندی لیگ‌ها و تورنمنت‌های مختلف را به همراه جزئیاتی نظیر تعداد گل‌ها و تفاضل گل مشاهده کنید. لیگ برتر فوتسال ایران، لیگ برتر فوتبال ایران و بازی‌های آسیایی زیر 19 و زیر 16 سال در این بخش پوشش داده می‌شود.

اپلیکیشن فوت لیدی
بررسی اپلیکیشن فوتبالی فوت لیدی (اعتبار : اسکرین‌شات)

ویدیو: ویدیو آخرین بخش است که در آن می‌توانید ویدیوهای متنوعی را از دنیای فوتبال و فوتسال بانوان مشاهده و دانلود کنید. خلاصه‌ دیدارها، مصاحبه با مربیان و بازیکنان و ویدیوهای از بازیکن‌های شاخص در این بخش گنجانده شده است.

بیشتر بخوانید :

.

منبع: techrato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر