;
coinex

خودروهای وارداتی کدام شرکت‌ها از گمرک ترخیص نمی‌شوند؟

فهرست شرکت‌هایی که خودروهای وارداتی آنها از گمرک ترخیص نخواهد شد، اعلام گشت. این شرکت‌ها اقدام به ثبت سفارش غیرقانونی واردات خودرو کرده‌اند.

به گزارش تکراتو، با دستور یک مقام قضایی از ترخیص خودروهایی که شرکت واردکننده آنها اقدام به ثبت سفارش غیرقانونی واردات خودرو کرده‌، جلوگیری به عمل آمده است.

ثبت سفارش غیرقانونی خودرو و عدم ترخیص

گمرک ایران به گمرکات اجرایی اعلام کرده که براساس دستور مقام محترم قضائی تا اطلاع ثانوی از ترخیص خودروهای موضوع ثبت سفارش‌های مورد اشاره در دستور مقام قضایی ممانعت به عمل آوردند و با ابطال اظهارنامه‌های مربوطه و همچنین اعاده آنها به خارج از کشور، خودداری کنند.

در این بخشنامه به گمرکات اجرایی آمده است:

پیرو بخشنامه محرمانه شماره 30254/ 1986/ 2018/ 27210/ 73/ م مورخ 26/ 12/ 96 به پیوست تصویرنامه شماره 1397168001263572 مورخ 22/ 05/ 97 بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۱۲۸ (کارکنان دولت‌) تهران منظم بر ۱۰ برگ شامل فهرست مشخصات ۲۵۸ ردیف شماره ثبت سفارش خودرو ارسال می‌شود.

در پیوست این بخشنامه فهرست شرکت‌های واردکننده خودرو که مشمول این بخشنامه شده‌اند آمده است. می‌توانید فهرست شرکت‌های واردکننده خودروی مشمول این بخشنامه را دانلود نمایید.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: iranjib

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر