;
coinex

اتصال اندروید به ویندوز 10 با اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت

اتصال اندروید به ویندوز 10 به آسانی امکان پذیر است. از این پس می‌توان به راحتی فایل‌ها را بین ویندوز 10 و موبایل‌های اندرویدی جابه جا کرد.

به گزارش تکراتو، مایکروسافت بالاخره پس از یک دوره آزمایشی اپلیکیشن Your Phone را برای کاربرانی که از آخرین نسخه‌ی سیستم عامل ویندوز 10 استفاده می‌کنند، منتشر کرد. از این پس اتصال اندروید به ویندوز 10 به راحتی امکان پذیر است.

اتصال اندروید به ویندوز 10

اپلیکیشن Your Phone هم اکنون از طریق استور مایکروسافت قابل دریافت است و نسخه اندرویدی آن هم به عنوان جزئی از اپلیکیشن‌های مایکروسافت روی گوگل پلی قرار دارد. پس از نصب هر دو اپلیکیشن، می‌توانید وارد اکانت مایکروسافت خود شده و جا به جایی فایل‌ها را آغاز کنید.

مایکروسافت اولین بار در کنفرانس Build 2018 بود که اپلیکیشن Your Phone را رونمایی کرد و انتظار نمی‌رفت که این اپلیکیشن بتواند به این زودی در دسترس کاربران قرار گیرد. البته این نسخه فعلا دارای تمامی قابلیت‌های گفته شده نیست.

در رویداد  Build، مایکروسافت اعلام کرد که از Your Phone  می‌توان برای خواندن پیامک‌های موبایل روی نمایشگر پی سی استفاده کرد یا نوتیفیکیشن‌های اندروید را روی دسکتاپ به نمایش در آورد؛ اما هیچ یک از این قابلیت‌ها هنوز در دسترس نیستند.

البته تمام این قابلیت‌ها به مرور زمان در دسترس قرار می‌گیرند و ممکن است به به روزرسانی بزرگ ویندوز 10 موکول شوند. در این حالت، ممکن است ویندوز 10 در جایگاهی برابرتر نسبت به macOS قرار گیرد.

.

منبع: TechRadar

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر