;
coinex

مرورگر فایرفاکس از جدیدترین پروتکل های امنیتی بهره‌مند شد

شرکت موزیلا جدیدترین پروتکل های امنیتی را به مرورگر فایرفاکس اضافه کرده است. با اضافه شدن این قابلیت امنیت کاربران در فایرفاکس بیشتر خواهد شد.

به گزارش تکراتو، مرورگر فایرفاکس به جدیدترین پروتکل های امنیتی مجهز شده است. این مرورگر با بهره‌گیری از جدیدترین پروتکل‌های امنیتی، قصد دارد از اطلاعات شخصی کاربرانش بیشتر حفاظت کند.

اضافه شدن جدیدترین پروتکل های امنیتی به فایرفاکس

امنیت در دنیای مجازی این روزها از اهمت بسیار بالایی برخوردار است. کاربران نیز به آن بسیار اهمیت می‌دهند و در فکر استفاده از روش‌هایی برای افزایش امنیت هستند. امنیت در فضای مجازی باعث شده تا شرکت‌های مختلف درصدد افزایش ضریب ایمنی محصولات و سرویسهای ارائه شده توسط خود باشند.

در این بین متخصصان فعال در شرکت موزیلا نیز سعی کرده‌اند تا جدیدترین پروتکل های امنیتی را به مرورگر اینترنتی فایرفاکس، اضافه کنند. استفاده از نسخه نهایی پروتکل‌های امنیتی در این مرورگر اینترنتی باعث شده امنیت آن به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

این پروتکل امنیتی در اصل نسخه به‌روز شده TLS 1.2 است که قادر است سرعت وب‌گردی کاربران را بهبود بخشد. بنابراین میتوان گفت از طریق این مرورگر خیال کاربران برای گشت‌وگذار در اینترنت و تامین امنیت دستگاه الکترونیکی، حریم خصوصی و اطلاعات شخصیشان آسوده‌تر خواهد شد.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر